klopt, hij ligt nog niet in de winkels.. Vandaag wel bij BS Splinter Cell gekocht, was eigenlijk gegaan met de hoop dat UC er ook zou liggen dan komt die van het weekend maar, ik heb nu wel afleiding!!
Net zo'n doos van Bart Smit aan de telefoon gehad: Unreal Championship? Voor welke console is dat? (altijd fijn dat ze bij de speelgoedzaken echt niets maar dan ook echt helemaal geen verstad hebben of ook maar iets weten van de consoles. Zelfs wanneer iedereen in sapnning zit af te wachten wanneer de games komen moet zo'n teuta van Bart Smit op de realeaselijst kijken wanneer UC komt!!! Volegsn haar ligt de game wel klaar op het hoofdkantoor maar mogen de winkels hem niet eerder verkopen dan vrijdag. Hoe serieus kan ik haar nemen, wie iets meer te weten komt, zsm verelden!!
e-plaza (bijlmerplein) .. "22ste had deze binnen moeten komen ... maar we hebben hem nog steeds niet" Misschien Dimension+ ???? Maar ja hier gaan we weer
******UPDATE****** Ik heb Dimension+ gebeld (050-3129818 ) en daar kan je UC halen!!!!!! Jammer dat ik daar niet in de buurt van woon ... maar er is dus hoop!