Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Cem | 28-3-2006 09:33 | Reacties (:cool: | ReageerBoeie, net alsof een stom spel als Halo wat aan de ps3 release kan veranderen.

    xD daarvoor werd de xbox 1 verkocht dus xD zo dom die gast denkt dat als ze halo 3 uitbrengen dat ie niet meer word verkocht?? kijk bij xbox 1 lol wel dus :D
     
  2. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja die cem had inderdaad een paar domme opmerkingen neergezet:+
     
  3. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0

    IGN heeft vanuit betrouwbare bronnen te horen gekregen dat Bungie en Microsoft in maart van 2007 met Halo 3 op de markt zullen komen. IGN heeft voor de zekerheid Microsoft gebeld om te checken of het bericht klopte, maar Microsoft wilde geen commentaar geven.
    Het zou voor de hand liggen om een titel als Halo 3 te lanceren tijdens de lucratieve eindejaarsperiode, maar steeds vaker blijkt dat er in de maanden erna, zeker voor topgames, ook een goede omzet te behalen valt. Uiteraard is deze periode ook goed gekozen om het Sony met de PlayStation 3 lastig te maken.

    Een vraag die blijft is waarom de game niet gelijktijdig met de Halo-film uitkomt, die gepland staat voor de zomer van 2007. Wellicht dat de game vragen oproept die in de film beantwoord worden? Hopelijk zal de E3 in mei meer vragen kunnen beantwoorden.

    [​IMG]

    Bron: http://xbox360.ign.com/articles/699/699411p1.html
     
  4. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik denk dat als microsoft minder op japan zou focussen dat ze het beter afdoen..
    europa en USA en AUS is al verovert door de xbox360..
    japan is alleen gericht op nintendo en sony..

    halo 3 bevordert het wel.. maar mischien niet in dat land..
    Het zou alleen in de westerse landen goed doen..

    maar zelfs ik heb nog me twijvels.. mischien word de ps3 gewoon veel beter...
    ik bedoel warhawk en dirtracer.. die trekken mijn aandacht wel.
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat Bungie er genoeg tijd aan moet besteden, ik heb met H2 ook anderhalf jaar extra moeten wachten, en ging me goed af 8), Ik wil niet zeggen dat H2 gerushed was, maar de SP kon zo veel beter vind ik zelf, en de MP konde ze niet van te voren weten, maar wie verwacht dan ook plusminus 50,000 cheaters :+

    ze krijgen van mij alle tijd van de wereld,(nouja als ik em maar voor mn 19de verjaardag heb :+ ) ik wil gwoon dat het een goeie game wordt, en ik zal met spanning afwachte *)
     
  6. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me toch af wanneer er is een keer echt nieuws vrij komt over halo 3.
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd...

    In principe is er niets over bekend.
    En toch alweer deeltje 2 over een game, waar nog vrij weinig over bekend is :cool:.
    Op een of andere manier, verwacht men bij deeltje 3 heel wat.

    Ook ik verwacht, dat Bungie een top GAME gaat neer zetten hoor, op deze NEXT-gen console.
    Maar zoals LeGeNdaRisCh al zei...
    Zolang ze het maar niet overhaasten, en gewoon een zo goed mogelijke game neerzetten.
     
  8. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap dat cheaten niet ..hoe kun je nou cheaten over live dat is toch onmogelijk...kan iemand een paar voorbeelden van cheats noemen..?
     
  9. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    het spel zelf aanpassen, zoals bijvoorbeeld bij de damage die een sniper aanricht van nummertje 5 een nummer 15 maken, dan is die heftiger dan een rocketlauncher, zo kun je alles aanpassen, hoe hoog je springt, hoe snel je loopt, en ik denk zelfs de auto aim nauwkeurigheid.
     
  10. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, guys, even een verklaring toch: die reactie was niet van mij maar van "Makj0" :+ Mijn naam staat onder het artikel zelf. ;) Beetje verwarrend inderdaad om te zien welke reactie van wie is, door de positie van de namen.
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0

    Je hebt er nogal veel, ik zoek ze niet allemaal uit te schrijven, maar ik zal er een paar neerzetten.
    (dit gaat dan over H2, sommige cheats komen ook voor bij andere games)
    Modden,
    Standby,
    Superjump,
    HostForce,
    Bridgen,
    Boosten,
    High-medium,
    als je uitleg wilt, zeg het maar :+
    ik ben trouwens geen cheater, ;)
     
  12. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    geef maar uitleg voor elk...
     
  13. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    OK :+
    Modden, het spel aanpassen (om in MM te winnen)
    Standby, zorgt ervoor dat je de connectie verliest, maar de host kan je in de game nog wel zien(dus ook killen zodat hij wint)
    Superjump, op bepaalde plekken op de map, kun je door een gltich HEEL hoog springen(je kutn boven op levels komen zo, dus veel voordeel)
    HostForce, hierdoor krijg je gegarandeerd host
    Bridgen, zelfde als host force, maar hierbij kun je mensen in je game eruit gooien, zodat je makkelijker wint
    Boosten, steeds tegen de zelfde spelers spelen(meestal 2de accounts), zodat je Exp krijgt en je sneller een level hoger gaat (ze laten je winnen ;))
    High-medium, dit zorgt voor zoveel lag, dat je niet normaal kunt spelen en de host je makkelijk kan killen, zonder tegenstand

    hopelijk duidelijk genoeg, ondanks dat het nogal kort is
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2006
  14. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Superjumpen vindt ik niet echt cheaten het is meer een glitch. Iedereen kan het gebruiken (als je xbox op pal 60 stond)
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Toch vond ik het vaak niet eerlijk en echt leuk om tegen te spelen. Neem nou bijvoorbeeld Zanzibar met CTF/Assault. Die zaten vroeger heel vaak in minor clanmatch, als ze dan sniper op de top hebben vond ik het vaak al niet leuk meer, een goede speler zorgde er dan voor dat er zo goed als niks doorkwam, helemaal als ze beide snipes hadden.
     
  16. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    er liggen ook snipers in het andere kamp maar late we nu prate over halo 3 niet 2
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    praat sostic niet tegen *) , hij weet meer van halo dan jij denk ik :+
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Shhh! Maar hij is macho man, zie je dat dan niet airwave?
    Dus hij zal wel gelijk hebben :mad:
     
  19. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey , niet te persoonlijk op nemen , maar kom nou , snipers zijn gemakkelijk uit dez weg te ruimen met de bazooka (wil moeilijk te pakken met snipers ) en de sniper in het andere kamp...
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Probeer jij uberhaupt maar eens de rocket op zanzibar als aanvallende partij als eerst te krijgen. Als je die hebt moet je eerst proberen terug te trekken naar een positie waarbij je de sniper op het dak kan uitschakelen. Dit uiteraard gedurende de tegenstander staat de campen op het dak van de basis.

    Dus, een long range rocket schieten naar een tegenstander die een goede dekking heeft met een rocket die je uberhaupt nooit zal krijgen?

    Eitje :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina