beste medegamers kunnen jullie me mischien een paar tips over morrowind geven? welk character welke klasse welke teken en hoe je het beste kunt beginnen met het spel waar je veel geld kunt halen waar armor ligt enz. en hoe kun je je laen trainen? thnx
Eigenlijk lijkt UC me geen bal aan als je het niet op internet speelt... UT2003 is op de PC SUPER cool omdat je het op internet speelt.
dark elf is wel goed en onder het sign de lady/ shadow, klasse kan je zelf wel kiezen je kan het beste de quest doen in de stad waar je begint om aan wat geld te komen...en pudding3d , volgens mij zit je verkeerd
Ik ben ook net begonnen. Ik heb gewoon eerst een beetje lopen ontdekken en een beetje verdiepen in klassen etc. Handleiding doorgelezen, door het spel gespeelt om zo uit te vinden wat alles nou inhoud, en waar mijn voorkeuren liggen. Toen nog wat tips gezocht op www.gamefaqs.com en vervolgens opnieuw begonnen en mijn eigen klasse helemaal samengesteld. Ik ben dus zelf Dark Elf, onder sign The Lady. De rest is natuurlijk vrij persoonlijk. Maar zet geen acrobatics/atlethics onder je major/minor skills, anders stijg je té snel in level, dan blijven je andere skills te ver achter lopen.
hoe kan ik dan het beste mijn major/minor skills instellen? ik speel zelf met een nord, maar ik kan dus beter een dark elf pakken!
Dat ligt helemaal aan je eigen stijl, elke soort klasse, ras en teken heeft weer zn eigen voordelen! Dit kan je allemaal vinden in het boekje, en bij het kiezen zelf (maar dan wat minder uitgebrijd) Je kan beter gewoon in het dorpje waar je begint een beetje ronddwalen, en beetje quest vervullen.. en neem niet gelijk de silt slider, loop liever! Is beter voor je skills. En die andere dingen kan je beter zelf maar ontdekken
K.. ik heb zelf morrowind niet .. maar als ik je een advies mag geven .. Kies het figuur/class etc etc die je het meest aanspreekt niet zozeer welke misschien het beste is.. Bij een rpg gaat het v.n. (dit vind ik tenminste) om de inleving met je figuurtje.. Als de verhalen je niets doen omdat je geen band heb met je character heeft het weinig zin om een rpg te spelen.. Maar ja misschien heb ik ook teveel AD & D en shadowrun gespeeld
thnx dudes dus gewoon zoveel mogelijk quests in het begindorp doen valt daar dan veel geld mee te verdienen athans genoeg voor een fatsoenlijk wapen en armor?
ja, probeer ook zoveel mogelijk te stelen in dat gebouw waar je begint , dat levert ook zo rond de 400 gold op!
in het gebouw waar je begint? gewoon alles meenemen en even verder verkopen? en dan heb ik al rond de 400 gold daar ligt toch alleen maar servies enzo
Het eerste wat ik je aan zal raden is een paar keer opnieuw te beginnen met verschillende karakters en rassen. Zo weet je snel genoeg hoe je zelf het lekkerste speelt(met zwaard of met boog) en weet je dus wat je skills moeten worden. Ik ben al een keer 0f 4 op nieuw begonnen(nooit verder gekomen dan level 7) en ik zit er sterk aan te denken om wederom weer opnieuw te beginnen omdat ik Alchemy gekozen heb als primairy skill en ik er nu al spijt van heb. IK ben geen Mage!!!! Loop veel rond, kijk overal, praat met iedereen en zeker als je een paar keer opnieuw begint doe dan dingen anders. Ring of healing terug geven= een vriend voor het leven en goedkope spullen, taxmoney terug geven is exp. etc etc.
mage is niets voor mij geef mij maar een zwaard dus kan ik het beste voor een nord kiezen, of niet? en dan skills?