Alchemy Rules!! moet je zeker nemen is zeer handig, en verder 1 Weapon Skill en 1 Armor skill nadat je je char gemaakt hebt, moet je in de zelfde kamer naar de Limeware Platter gaan die 650 waard is en die moet je pakken voor lekkere cash in begin, maar let wel, dat je em gelijk moet droppen, anders jat de gaurd hem weer van je. je bent namelijk in overtreding van de wet, maar aangezien je em dropt kan je em daarna weer gewoon op pakken, je krijgt ook geen boete ofzo
ik weet het wel kies een redguard. die is snel en kan goed met wapens omgaan. ik weet ook wel een paar goede tips. ga naar caldera en loop het rechtse huis binnen als je net caldera binnentreed. die plek zit vol met orcs maar als je 1 aanvalt blijft de rest gewoon staan. 1 tip: val degene aan die op een ober lijkt. (2 orc vlakbij crates op de begane grond) die dropt een ebony longsword (20.000gp waard ) ik weet ook nog een andere plek. ga naar dren's plantage. je kunt daar ebony armor (ebony cuirass) vinden daedric armor (greaves, niet full helaas). en vele wapens o.a daedric dai-katana (120.000gp) of een daedric claymore. stats van de dai-katana zijn: chop - 60 geloof ik en slash - 50 en trust - 32. condition is 7200. dus bijna niet kapot te krijgen. dai-katana is wel een 2handed weapon maar ok dan heb je ook wat omdat daedric het beste armor is dat je in morrowind kunt krijgen. ok genoeg getypt ik hoop dat ik je wat geholpen hebt want ja, een goede start van morrowind is natuurlijk mooi meegenomen !
w Dren's plantation ligt schuin boven (rechts) Seyda Neen (dus waar je start), ongeveer op gelijke hoogte met Pelagiad
Hoort hier nie thuis interesseert jullie niks maar wou het toch weten. Als ik wat screens ziet ik een beetje donker vage sfeer. Is het een beetje de ene donkere quest naar de andere of heeft het echt een goed verhaal. Ik bedoel van leef je echt mee zouals in FF of is het een beetje vaag zeg maar. Kun je het een beetje vergelijken met King's Quest alleen dan niet liniear?
Het maatk allemaal niet zoveel uit. Je kunt het meeste toch wel leren. Probeer je karakter te maken zodat deze geen zwakheden heeft !!
errr je karakter heeft altijd zwakheden volgens mij, daarom zijn er ook verschillende klassen enzo. Een mage is natuurlijk niet zo goed in hand 2 hand etc. Je moet gewoon je sterke punten benutten en het karakter maken wat je het meeste aanspreekt.