Ik wou gaan reageren op het topic, maar het is blijkbaar veranderd in de brulbox van een kansloos persoon, naja dan maar een rapportje en wachten tot het topic schoon is.
Ik heb geen idee waar het over ging en waar het op slaat, maar 'II Gh0sT II' mag sowieso een week op vakantie. Deze thread graag weer op normale wijze hervatten.
LOL WAT EEN GEZEIK HIER vind je het fa2 om hier staattaal te gebruiken? majah mij boeit het niet praat lekker zo is niet fa2 man je weet south-side PEACE_0/
AAH HELP heeft iemand mss 2 month trail voor me .. kan ik weer ff halo 2 spele wil ff met apu,airwaffe enz. spelen maar heb 2 month trail nodig ..
Is het ooit levend geweest in NL? Niet echt. Echt grote toernooien heb ik nooit van gehoord. Op Live(toen ik live had) was het echter super levend.
Gefeliciteerd BlackHawk! Je wint de spuit 11 award 2006! Tevens kom je in aanmerking tot kansloze quoter van dit forum stakker
Trwns ik kom denk vanaaf ff gamen, heb ffies tijd! Dus als je zin heb G?Ben errond kwart over 9 denk dan.. kzie ut vanzelf! Peace brada_0/ salut
halo 2 is dood aangezien mensen het verneukte door te modden,standbyen en bridgen. matchmaking is leuk voor 2 potje sik speel het liefs customs maar weinig zijn nog online + de game is al 2 jaar uit ofzo. in usa is het nog druk omdat mlg cash prijzen heeft wij hebebn helaas geen mlg nl of mlg euro. voor zover ik weet. wel jammer. halo 3 word hoelijk lkkr druk zonder cheaters.
dikke word..maar de meeste mensen die ik ken zijn niet echt goed..online..ook al is het shinato..enzo..ik rape ze hard..niemand is zen level meer waard en dat zuigt