Ik hoef allen nog één silver schiltje uit de Gym zaal dan heb ik alle schiltje in de Villa. Maar ik kom daar niet op En in de Singelplayer wordt ik achter na gezeten door een geest, weet iemand wat die gaat doen?
Wat vindt ik dit een gezeik allemaal zeg , mensen die lopen te schreeuwen dat het spel maar 7 uur duurt om uit te spelen, ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die er veel langer over doen , waarvan ik er iedergeval 1 van bent.We zijn niet allemaal zo hardcore hoor, ik vind je mag best een game afzeiken als je dat vindt , maar spreek dan wel voor je zelf... mijn mening over TR is : ik vind het een geweldige game met lekker veel sfeer en spanning, met haar spelen vindt ik overigens heerlijk en grafisch nix mis mee...wat wil je nog meer, ik heb er veel plezier van....
Leugenaar! Dit zijn geen Xbox vs. Xbox360 shots. Het is gewoon de PC versie met en zonder "next generation content" aan. Duidelijk te zien aan 3 dingen: 1) Frame counter rechtsboven in beeld 2) Xbox 360 screens zijn ALTIJD breedbeeld Resolutie op alle shots is 1024x768 Xbox kan deze resolutie niet draaien. Niet te vergelijken met XBOX360 shots in HD. Ik game op HD en die screens doen het spel geen goed.
Nu ik dankzij Legend toch weer helemaal in het Tomb Raider sfeertje ben kwam ik vandaag een keer voor de verandering op de site van Free Record Shop en zag dat ze daar een leuke aanbieding hebben Ze hebben daar nu een Tomb Raider Pack te koop voor de PC, met daarop deel 1 t/m 6....voor 11 euro !! KLIK! *) Snel kijken Fardo, en eigenlijk iedereen waarvoor Legend hun eerste echte (positieve) Tomb Raider ervaring is en sowieso voor alle Tomb Raider fans, want dit is je kans om de oudere delen (nog een keer) te kunnen spelen en dat voor een prikkie ! Heerlijk, ik ga nadat ik met Legend klaar ben zeker weer een keer de eerste paar delen van deze geweldige serie opstarten
Wij thuis hebben die alle 6 al Eerste 4 voor de Playstation en de laatste 2 voor de PC Maar zeker de moeite waard voor de mensen die het niet hebben. 11 euro is zekers goedkoop
Ik heb die game nog net maar ik hoorde als je bepaalde dingen uitspeelt dat je dan Cheats krijgt. Zoals: Bullproof of een soort van zwaart. Dus zeg maar een cheat voor iets extra's een wapen bijv. Hier heb ik er al twee: Spoiler Hold LB Then press: A-RT-B-RT-LT-X En Hold LEFT TRIGGER and enter A, RIGHT TRIGGER, Y, RIGHT TRIGGER, X, LEFT BUMPER.
Damm dit spel is echt vet! Allen ik krijg dat laaste schiltje niet tepakken in de GYM zaal helemaal boven in, weet iemand hoe ik die tepakken krijg? En wordt de Villa Croft nog groter want nu kan ik maar in 4 kamers
Goed gedaan man .Hoe heb je hem op hard uitgespeeld ? weer een nieuwe game aangemaakt of gewoon elke keer weer een ander level op hard uitgespeeld ?Ik ben nu level voor level uit aan het spelen op hard .Ik hoop niet dat je een nieuwe game moet aanmaken voor de achivement.Ik ben nu al over de helft
Ik heb deel 1 en 2 voor de PC (waarvan de doos van 2 ook nog gesigneerd is door de toenmalige Nederlandse Lara Croft look-a-like, waarmee ik op de foto ben geweest ), en deel 3 en 4 voor de PS. De laatste 2 delen heb ik nooit wat van meegekregen, maar die schenen ook niet veel soeps te zijn. Maar idd, voor 11 euro wel de kans om in een keer je verzameling compleet te maken mocht dat nog niet zo zijn @ Fardo : Ah, das jammer dan. Ik speel eigenlijk ook nooit games op de PC, dat was alleen toen in die periode van Tomb Raider 1 en 2 dus Beetje nostalgie op de PC zegmaar.
Ik heb een hele nieuwe game aangemaakt, maar mij lijkt het ook mogelijk om de levels één voor één te spelen. Zo kun je namelijk ook de achievement voor alle time trials halen. Ik had overigens het spel op hard uitspeeld in 2 uur en 32 minuten
152 minuten OMG ! Ik was al 3 uur en 50 minuten bezig met 1 level. Maar gaan er nog meer deuren open in de Croft Villa? En als je die cheats gebruikt haal je dan nog steeds die Achievements?
Die achievments kan je zelf testen. Doe een time trial MET cheat en dan kijken als hij is afgelopen of je een achievment hebt gekregen.
Gisteren heb ik die Tomb Raider Legend Theme van dat nieuwe Lara Croft model (kweet ff niet meer hoe ze heet, maar foto's staan in deze thread) gedownload....DAMN ! Dat zijn dus dingen waar ik GRAAG Microsoft Points voor betaal
Karima Adebibe geloof ik. Ik heb daar alleen hele kleine plaatjes van gezien (van de theme). Zat er over te twijfelen om die ook te nemen. Maar ze ownen dus Het is maar 150 puntjes