[Vragen] Koeling voor de Xbox 360 (Intercooler / Konig / etc)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door alisum41, 29 mrt 2006.

1. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je deze al bestellen ergens.
    Bij gamestop kan je hem bestellen maar is dit vertrouwd iemand al eens daar wat besteld

2. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    je bent beter af als je de afzuiging op een van de roosters aan de zijkant bevestigd... dan zuig je die andere fans niet kapot....

of gewoon een koelelement voor die luchtroosters leggen zodat de lucht die naar binnen wordt gezogen een zo laag mogelijke temperatuur heeft....

3. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, nou vindt je heel erg als ik gewoon een intercooler koop.
    En dat kapot zuigen van die fans zal ook wel meevallen.
    Ik heb voor mijn xbox, dreamcast, ook extra koeling en ze lopen nog als een zonnetje, gewoon als extra veiligheid.

4. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: wacht eerst nou maar af...

5. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    kijk de warmste temp van de Xbox360 stressed is om en bij de 40°C. De hardware kan tot MINIMUM 65°C verdragen, dus... what's the bloody point in all this?
    - meer lawaai (3x80mm geven wel een koppele dB'kes hoor! ongeveer een 40dB wat toch niet niks is als je de meeste mensen al hoort klagen over hun dvd-drive)
    - extra kosten (waarom geld uitgeven aan iets onnuttigs)
    - meer merchandise (hoe meer van deze soort nodeloze accessoires verkocht worden, hoe meer hopeloze ze er zullen uitvinden...)
    ...

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jup.. je kan beter een waterkoel set voor n00bs uitbrengen. Mwa dan verlies je wel je garantie. Maar das 1) stiller, 2) beter :cool: mooier \o/.

7. mindr1pper

mindr1pper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    snap niet eens waar de warmte eigenlijk vandaan mag komen
    vga kaart,,daar heeft hij helemaal geen reden voor (next gen my ass:'-(

8. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    dvd-drive, cpu, mosfets op je moederbord (die worden pokkeheet), vga

der bestaat geen een pc die zonder enige koeling geen hitte geeft. Maar 35°C in een gesloten ruimte (zo klein als de x360) is echt weinig hoor. Als je die hardware in een gewone pckast zou steken met meer omgevingslucht dan zou de temp zakken tot 20-25°C

9. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Op wat, dat ze er achter komen dat hij toch wel een beetje warm wordt.
    En dat het beter is om hem buiten te zetten met een verlengsnoer eraan en gamen maar.
    Is het niet aan die domme mensen zoals ik om te beslissen dat ze zo'n stom produkt kopen.

10. Hara-K1ri

Hara-K1ri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar dan heb je wel het nadeel dat de garantie vervalt...

11. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    wacht dan tot je garantie om is hé. Da's toch maar 2j...

12. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je de intercooler kan bestellen.
    Ik weet niet of je hem in amerika kan bestellen omdat ze daar een andere voeding hebben.
    Iemand er al 1 besteld

13. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou gewoon even op liksang.com kijken daar kan je bekant alles vinden

14. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    Die afstandbediening lijkt me wel cool omdat ik nu 2 remotes gebruik plus mijn 360 controller. Maar zou deze remote ook werken bij zo'n Digital TV kast? Dit lijkt me de beste oplossing om wat remotes weg te pleuren aangezien mijn TV remote alleen de volume regelt en de videokanalen wisselt.

15. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet da dat een universeel kaske is. zal enkel om de x360 te besturen zijn

Maar wa bedoeld ge precies met digitale tvkast?
    een kast om digitale tv te zien
    of een digitale transcoder

16. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    misschien benaam ik het verkeerd of in Belgie hebben ze het niet. maar met digitale tv vervang je die witte draad waardoor je tv kan ontvangen. ik ontvang tv via een kastje met een draadloze ontvanger.

ik vroeg me of die remote echt alle functies kan overnemen, dus ook de remote van mijn digitale tv. er word gezegd dat die nyko remote alles kan overnemen dus alleen de 360 functies zou een beetje raar zijn.

17. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Zouden jullie wat ervaringen kunnen delen over de Nyko Intercooler. Je hoort zeer veel verschillende meningen.

+: langere levensduur van de hardware en minder vastlopers

-: orginele fans kunnen kapot gaan, extra geld uitgeven, xbox raakt niet oververhit zonder deze intercooler

18. dannynima

dannynima Guest

Hej :)

Kheb zelf ook de Nyko Intercooler, en merk dat de 360 flink wat koeler is geworden , ofdat de orginele fans kapot kunnen gaan hebk nog nooit wat van gehoord.

19. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij zal best een stuk cooler zijn. Maar was hij hiervoor dan TE warm? Het moet natuurlijk wel functioneel zijn.

Maakt hij een hoop herrie, of valt dat wel mee?

Mijn 360 loopt wel is vast als ik pgr aan het spelen ben en dan het dashboard probeer te openen.
    Merk je dat hij minder vast loopt?

20. dannynima

dannynima Guest

De intercooler is redelijk stil, merkte wel vaak dat de xbox360 voordatk de intercooler had heel warm werd, nu niet meer :).
    Mn 360 is nog nooit vastgelopen , dusk zou het niet weten maar het is zowieso een handig ding.

Deel Deze Pagina