Thief Guild

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamegirlheidy, 28 mrt 2006.

  1. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Lol, ik weet toch zeker dat het zowieso NIET buiten kan :p
     
  2. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb wat hulp nodig bij de laatste missie (The Ultimate Heist):

    Ik ben dus al een heleboel gangen doorgelopen enz, enz. En nu zit ik bij een bepaald punt vast. Het is een grote hal met recht voor je een iron gate met daarachter een deur met een witte boom erop (daar moet ik in) en links van je zit een kapotte trap. De Iron Gate moet je met een knop openen, maar ik kan die knop dus niet vinden. Ik neem aan dat je die kan vinden als je de trap opkomt, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen...
     
  3. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet de boots van springheel jack aan doen, dan spring je zo omhoog..
     
  4. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, bedankt! Ik wist niet dat ik ze weer had teruggekregen voor deze missie. :)
     
  5. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Moet je maar niet alle teksten overslaan ;)
     
  6. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Doe ik ook niet. ;) Heb er denk ik overheen gelezen.
     
  7. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    FF een vraagje, ik ben met de missie Sun's dusk (1 van de latere missies voor de gray fox) bezig. Ik moet hiet een soort pijl stelen van een gassie uit zijn geheime kamer. Ik ben nu door de geheime gangen bij zijn kamer, maar ik moet door een deur, deze deur kan je niet lockpicken en je hebt dus een sleutel nodig. Nou heb ik egt al 3 uur gezocht naar die sleutel, maa rik kan hem gewoon egt nergens vinden:confused:..... Weet iemand misschien hoe ik hier verder moet, en waar ik dus die schijt sleutel vandaan kan halen:confused:

    Alvast bedankt.
     
  8. Hara-K1ri

    Hara-K1ri Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    willow bank is de naam van de eigenaar van dat huis, ik dacht ook eerst dat het een bank of zo was :9
     
  9. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu vast in de laatste quest van the thieves guild. Ik ben nu in die kamer met dat grote standbeeld waar je iets met die arrow moet doen. Alleen weet ik dus niet wat ik moet doen? Iemand die het wel weet?
     
  10. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al gevonden, ben nu helemaal klaar met de thiefs:p
     
  11. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    stukie trug naar boven lopen op zo'n inzakbare steen (:confused:) gaan staan, en dan je pijl in het standbeeld schiete
     
  12. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet niet vergeten om eerst de stenen te verplaatsen die muren!!


    Heb het net gehaald erg vett het einde!!!!!!!
     
  13. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook gehaald, was wel een erg vervelende quest die laatste.
     
  14. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit bij die quest dat ik de black stone moet zoeken maar ik kan niet vinden waar hij precies ligt..
     
  15. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg pittig inderdaad, moet weer ff teurg om wat potions te halen in imperial city
     
  16. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er al iemand de laatste opdracht gedaan voor de thief guild "The Ultimate Heist"
    ik sta nu voor de deur met de moniken de biblioteek, maar hun weten dat ik het ben en niet de lady dus ik ben iedere keer de lul weet iemand nog hoe hij dat stuk heeft gedaan. mij lukt het niet
     
  17. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag ze niet aanspreken he! Dan verraad je jezelf, je mag alleen lopen. Als je al iemand hebt aangesproken, moet je echt eerst een andere savegame laden anders wordt het wel heel moeilijk.

    Ik heb een hele hoge sneak skill en ben eruit gekomen zonder problemen of aanvallen. Probeer dat ook, dat scheelt enorm! Anders wordt het nog een pittig gevecht!
     
  18. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nou gewoon van boven naar beneden gesprongen op op die stoel gaan zitten. iedere keer als ik op de trap kwam begonnen ze me aantevallen maakte niet uit hoe langzaam ik het deed. maar goed ik heb nu dan ook de laatste achievement
     
  19. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Kzit nu dus ook bij die laatste quesst maar ik weet niet precies welke muren je moet verschuiven want als ik bij die muur op A druk komt er te staan van blabla lower remotely ofzoiets kan iemand me helpen.??
     
  20. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ik ben uit de thiefs guild gezet totdat ik een fine van 1000 gold betaal, ik heb nu 1000 G maar ik weet nu niet waar Arnand/armand Christof of wathever zijn naam is niet vinden, hij zou in één of andere gaurden moeten zitten, maar ik weet niet welke... plz help, ik ben net klaar met dat independent thievery, dus het is daarna...
     

Deel Deze Pagina