Ben je ouder dan 25. Flinke dosis humor, aardige drank-voorraad, kun je een beetje schieten (hoeft niet raak te kunnen schieten.) Dan zoeken wij jouw! 2OLD4THIS is een multishooterclan voor ouderen en gezelligheid staat op nr. 1. Gaming vaardigheden zijn niet belangrijk. Wij spelen voornamelijk shooters (Halo2, GRAW, COD2), maar we willen zo nu en dan ook met onze dronken hoofdjes achter het stuur gaan zitten van PGR3. We hebben meestal in het weekend een Clan-avond waar 1 of 2 games centraal staan (+ een drank/knabbel-tip). Check www.2old4this.com of stuur een berichtje naar mij (MARQ242). Tot games!
Hey Kevf. Lijkt me leuk! Ik had op jullie thread ook al gepost om mischien eens een Clan oorlogje te houden. Moeten we binnenkort maar eens doen
niet vergeten je medicijnen in te nemen he, het kan voor komen dat de euforie iets te veel van het goede is en je misschien niet op tijd bij je pillen kan
Ik zag je bericht net pas in ons topic. Ik denk dat Oldskool zeker de uitdaging aangaat tegen gelijksoortigen! We spelen nu inderdaad voornamelijk GR: AW, maar een potje CoD2 lijkt me ook heel gaaf....
Ok mooi! Ik ben vanavond laat misschien nog wel een online. Als er 4 van ons online is kunnen we gewoon een potje doen. Echt een avond afspreken is vrij lastig denk ik, gezien het XBW toernooi...
Leuke clan hebben jullie zeg !!! Ook zeer vette site en forum Keep the older gamer alive !!!!!!!!! Yeah !!!!