Codecs

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door GundamBlade, 13 apr 2006.

1. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb iets vreemds, Gisteravond (en daarvoor) kon ik gewoon normaal de afleveringen van Bleach die ik heb gedownt gewoon kijken. Ik wou net weer verder gaan kijken maar als ik er nu een open, zegt y dat er een fout is met het downen van de codec, ik probeerde de afleveringen te bekijken die ik gister en daarvoor heb gekeken maar daar geeft y ineens ook die fout aan:'-(

weet iemand wat er aan de hand is en wat ik eraan kan doen??????|:-

2. njoyit

njoyit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het programma GSpot gebruikt om een een videobestand te openen dan geeft het aan welke codecs je nodig hebt om het bestand af te spelen en het geeft ook aan of die op je systeem geïnstalleerd zijn. Het is hier te vinden: http://www.headbands.com/gspot/download.html. Mochten de codecs wel aanwezig zijn (je hebt het bestand al eerder af kunnen spelen) dan is het misschien een idee om ze een keer opnieuw te downloaden/installeren. Succes.

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Download deze Codecs.

Dan zullen de codecs die je op je computer hebt staan worden verwijderd en deze erop worden gezet.

Open dan je Bleach opnieuw en kijk is of 't dan wel lukt..?

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Even een schop.
    Heb sinds herinstall windows het probleem dat mn video's niet altijd goed worden afgespeeld. Sommigen doen het zonder problemen, andere hebben dat gedoe met die kleuren.
    Nou werkte voorheen K-Lite codec pack altijd goed, maar nu dus niet meer, zowel met oudere als nieuwste versie blijven sommige filmpjes problemen vertonen (die het voor herinstall wel gewoon deden).
    Iemand oplossing?

edit:
    Hmm, in Winamp en MPC werkte alles prima. Even geupgrade naar WMP10, ook goed, terug naar WMP9 en het werkt gelukkig weer.

Laatst bewerkt: 4 jul 2006

Deel Deze Pagina