1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 apr 2006.

  1. mars15

    mars15 Guest

    finale verloren van dat masters toernooi maarja

    vanavond/morgen ff beginnen met career van vrouwen
     
  2. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb gewonnen!!!
    Na een erg spannende match, waarin mijn controller bijna uit mijn handen gleed door het zweten, haalde ik het met 3-2 tegen Roddick!
    Setstanden: 0-3 3-0 3-1 1-3 0-3
     
  3. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik serveer steeds met b en naar de diepe hoek in.Meestal als men tegenstander terug wilt slaan loopt hij ver die hoek in en sla ik hem terug naar de andere hoek en is hij nooit op tijd om het te gaan halen:)
     
  4. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo wil jij een man en een vrouw?? Zo leuk is die careermode toch niet? Heb vanmiddag meer genoten online dan tegen de computer waar je steeds dezelfde strategie uit de kast kan pakken. 1 personage is toch genoeg, omdat mannen en vrouwen gewoon tegen elkaar kunnen spelen?

    Weet je wat ik wel jammer vind. In deel 1 kon je veel meer kleren kopen EN dan ook nog de kleur bepalen. Nu heb je in tegenstelling tot deel 1 maar een paar pakjes die je moet kopen zoals ze zijn.
     
  5. NEO_X

    NEO_X Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    mars 15 waar had jij gelezen op het fok forum over die screen error

    kan je een link plaatsen
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Zijn de mannen dan niet sterker dan de vrouwen??? Net als in het echt. Dus dat de mannen bijvoorbeeld harder slaan ofzo??? (heb het spel niet maar was wel fan van deel 1 en vroeg me het gewoon af)
     
  7. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Neeh, de makers hebben de vrouwen meer kracht gegeven zodat ze de competitie met mannen aankunnen
     
  8. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n groot risico is het niet om met de RT + A te slaan. Als het niet lukt, dan kun je op je 2e service toch gewoon voluit gaan met A? In gaat hij toch wel.

    Met RT + A kun je 200+ slaan en dan heb je toch wel een klein voordeel. Ookal ram je hem het net in, je blijft een 2e service houden.
     
  9. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doen jullie dat eigenlijk met die sterren, ik heb er nu zo'n 37 met mijn nieuwe mannetje (allemaal zilver) en daarvan zijn er een stuk of 18 goud. maar nu zit ik al in mei van het 2e seizoen. Met 2 slams voor de deur. zilveren kan ik dus niet meer halen of ik moet gaan trainen en die slams laten schieten wat weer punten kost. En wil ni toch wel een keer graag die achievement halen van 1000 punten.

    Dus welke toernooien laten jullie schieten of halen jullie alles in het eerste seizoen. ?????
     
  10. Nevels

    Nevels Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net heel wat trainingen achter de rug omdat ik die toernooien aan het verliezen was maar nu heb ik geen geld meer om te trainen maar is er ook geen toernooi voor mij beschikbaar hoe ga ik nu verder ....
    Hoop niet dat ik overnieuw moet ...
     
  11. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het, na een week heerlijk genieten, echt een prachtig spel! Maar ik zit al in seizoen drie en heb nog steeds niet al mijn 60 sterren, ik krijg die trainingen gewoon niet voor mekaar. Ik heb trouwens wel net 2 Masters achter elkaar gewonnen, eentje van Federer met 3-0, 3-0 *) Ik sta geloof ik 2e op de ranglijst :D.
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    je kan een week skippen

    @ neo

    http://forum.fok.nl/topic/841841
     
  13. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mijn vraag nog beantwoorden of het spel goed speelt en niet frustrerend is (dan bedoel ik dat je de bal moeilijk kunt raken).

    Is het de moeite waard??
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    ja zeker
     
  15. Nevels

    Nevels Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh week skippen.
    Das beterzz, Ff kijken welke toets dat is zeer handig zonde van die week maar kan niet anders denk ik dan.
    Wel mooi spel maar moeilijk vind ik zijn veel mogelijkheiden met Rt, Lt etcetera
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    Ben net een carreer gestart met de vrouwen, heb haar michaela genoemd
    michaela krajicek kon niet was te lang,

    2 trainingen gedaan en 1 toernooi
    sta nu 183 op de rank en 38 bij de race rank

    vind gewoon dat je beide helemaal moet uitspelen, mannen en vrouwen dan heb je heel het spel gehad, anders maar 50 procent
     
  17. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry, dubbel post....
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2006
  18. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat heel anders dan, met vrouwen ipv mannen?
     
  19. bigben

    bigben Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Top Spin 2 lijkt me echt geweldig.
    De voorloper ervan heb ik heel erg lang in mijn groene doos gehad zitten.
    Maar helaas ben ik geen trotse eigenaar van de 360.
     
  20. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt toch niet uit. Als je online een ranked match speelt, staat er toch je gamertag. Alleen als je de singleplayer speelt staat er michaela
     

Deel Deze Pagina