Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap denk ik wel waarom dit in veel games zit...

    Wanneer je een handrem indrukt zomaar, dan rem je af en gaan je toeren dus stérk omhoog, dit gebeurd dus eigenlijk ook met de shiftglitch, je schakelt, maar omdat je de handrem indrukt gaan de toeren omhoog en verlies je minder snelheid. De makers bedoelen dit niet zo, hun stellen gewoon in dat wanneer iemand aan de handrem trekt de auto afremt en de toeren omhoog gaan, maar wanneer je dit dus in combinatie met een versnelling doet gaan de toeren dus omhoog en behoud je meer snelheid. (dat is tenminste mijn interpetatie van waarom zo'n bug erin kan zitten)

    En dan als makers zeggen dat ze het geen bug vinden.... Dat is IMO gewoon een excuus, omdat het gewoon dom is zoiets er doorheen te laten slippen, ze zullen er gewoon niks aan kunnen doen, andere Race-games hebben dit namelijk ook. Gewoon voortaan geen handrem meer in racegames ja... :cool:
     
  2. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Onsportief gedrag (game):


    * Vals spelen op iedere manier door verschillende middelen


    weet iemand of ze ook hiermee, SG en WB bedoelen??

    btw, gaat over dat toernooi natuurlijk :p
     
  3. dfrij

    dfrij Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht ook dat goud een eitje was, maar moet er nu nog 3 die best tegenvallen; heb jij alles al goud?
     
  4. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een tijdje alles Platinum. :)
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Welke onderdelen? Zeker challenges met kudo's?


    Goed punt waar ik zelf ook al tijdje of zat te denken. Misschien even mailtje sturen naar de competitiebeheerders?

    Edit:/
    Mailtje is de deur uit.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2006
  6. dfrij

    dfrij Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    gaaf, ik moet er nog een stuk of 10 dan ook alles platinum, maar ben meer bezig met career momenteel
     
  7. Hagele

    Hagele H^4G³L³

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal vast wel ergens vermeld staan, maar bij deze toch even een vraag. Hoe kun je het beste de "cone challenges" aanvallen? Krijg het maar niet geregeld om die op gold te halen...
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Pak de Ultimate GTR
    Het belangrijkste is dat je alles aan elkaar linkt. Dat je een keer een poortje mist is niet erg! Zorg dat je de hele tijd met 1 combinatie bezig bent. Gebruik dus steeds de "e-brake" (a-knop).
    Dan heb je het zo uitgespeeld op platinum!
     
  9. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, als je per ongeluk een cone-gate mist dan geef je een klein tikje op de handrem zodat je je combo goed kunt afmaken. De RUF Concept Car (die je krijgt met Rank 1) kan ik je ook erg aanraden voor de cone-challenges. :)
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    TVR Sagaris gewoon joh \o/ :p

    Ik zal binnenkort ook ff een montage maken van de conechallange :cool:.
     
  11. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had jou niet eens gezien maar er zat een gozer bij, STEEL SH4RK, en die had me al een keer in de 1e bocht expres gebeukt dus ik wilde niet tegen hem rijden. Ik ben overigens voor niemand bang in online career:)
     
  12. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net even Online Career gedaan en ik werd echt moe van dat gebeuk, super sneu zijn die lui. |:-
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Anders ik wel :'-(
    Trouwens, hoe wordt je "True-Skill" berekend? Ik heb nu nr. 19 achter mijn naam staan en ben "contender" (league 12). Rijd ik net tegen een "hot-spot" met nr. 27 achter zijn naam, ga ik helemaal niets geen league of plaats omhoog als ik hem met 3 sec. voorsprong versla :{

    Maar sommige mensen weten het rempedaal helaas niet te vinden :{ :{
     
  14. 3SP

    3SP Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    als je fred niet hebt gezien dan kun je toch ook niet weten over welke keer hij het heeft ,maar dat weet je wel want het was namelijk die keer met steelshark zeg je :)
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    't was een complot 8)
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij was gewoon bang :cool:
     
  17. dfrij

    dfrij Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    die true skill-ranking snap ik ook geen fuck van, ben nu zelf 18, heb al vaak genoeg gehad dat ik hogere ranks versloeg en toch niet omhoog ging; heb zelfs al gehad dat ik keihard omlaag ging terwijl ik eerste werd voor een paar hogere ranks; die zaten onder de wedstrijd gewoon met elkaar te lullen en ik kreeg de indruk dat ze mij met opzet lieten uitlopen; iemand dat ook al eens gehad?
     
  18. T-NL

    T-NL Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik niet.. alleen je moet niet tegen gasten spelen die Rookie zijn of Newcomer, als jij contender bent, dan ga je zeker naar beneden. en je moet egt soo veel rijden als je hoger wilt komen.
     
  19. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien een domme vraag he...maar kan je met xbox live zliver ook dit speedback downloaden?
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Maar dan is die berekening dus gewoon waardeloos. Ik reed 1vs1 tegen een "amateur". Ik reed op een gegeven moment 40 sec. voor hem. Daal ik in Ranking :{ Maar das bizar
    Is het tevens mogelijk om te zien op welke baan je gaat rijden? Als je die "speed-chllenge" doet, is de ene keer de Koen sneller en de andere keer de Enzo. Is het mogelijk om dat van tevoren te bekijken?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina