Oblivion Gates

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heilproeme, 14 apr 2006.

1. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tijdens het rondwandelen door de wereld heb ik verschillende Oblivion Gates ontdekt. Ik heb er maar eentje van geclosed. Simpelweg omdat ik e rniks aan vind om dit te doen. (Uiteraard ook de gate closed van de mainquest)

Heeft t nut om gates te sluiten of is het gewoon voor de lol?

2. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Het hoort bij de mainquest.. het kwaad komt volgens het verhaal daarvandaan ;)

3. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus je moet alle gates sluiten over heel de wereld??

Das toch bijna nie te doen.

Hoeveel gates zouden er moeten zijn?

4. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je in de andere threads zoeken deze thread is een beetje overbodig..

5. D3d287

D3d287 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Slotje:p?

6. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Laat dit nou maar aan de admins over tijgertjj;)

7. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    heb er nu 25 uur opzitten en heb er nog maar 1 geclosed, tering saai, en in het begin ook al te moeilijk eigenlijk om de gate bij kvatch te sluiten. geen leuke omgeving ook:)

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het nut van het sluiten van de Oblivion Gates? De Sigil Stones natuurlijk, want die krijg je alleen maar op deze manier.

Sigil Stones? Net zoals in Diablo zijn er stenen die je in je wapens / armor kunt plaatsen. Op hogere character levels zijn deze enchantments best krachtig. Zo heb ik Deadric greaves laten enchanten tot Agile Greaves (Deadric + 12 agility). Verder heb ik een Ebony shield met daarop +20% shield spell voor een hoge AC bonus.

Beiden sterke enchantments heb ik gekregen door een Sigil Stone in een item te plaatsen (en zonder gebruik van de Arcane University dus).

Laatst bewerkt: 14 apr 2006
  9. D3d287

D3d287 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL!:p

Ik zei het eigenlijk in de hoop dat een mod zou gaan zeggen:

U vraagt wij draaien:eek: O-)

Klinkt zo wreed:p

10. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    De Sigil Stones zijn dat die stenen die je er uit haalt zodat heel de poort kapot gaat? Die heb ik er nu eentje. Ik wist niet dat je er iets mee kon doen. Hoe werkt het dan om je wapen te versterken? Kan je kiezen hoe je een item kan versterken of hoe werkt het precies?

Ik vind zelf de gates ook maar saai. Ik heb er pas 1 gesloten in Kavatch maar echt leuk en uitdagend was het ook weer niet.

11. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Die gate in Kvatch is ook de enigste die ik gesloten heb. Ik ben nu al bijna 60 uur met de game bezig, maar heb nog nooit een gate ergens in het bos gevonden.

12. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    nee je moet verder dan moet je all met martin en die andere gozer achter je aan hebben.. ik had dat eens en toen kwam in in een paar sec in het bos 2 gates tegen .. hoeveel zijn er eigenlijk?

13. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nu 11 gesloten...er zijn ongeveer 5-6 varianten, ik heb laatst 3 planes gesloten die er identiek uitzagen...had ergens gelezen dat er 21 gates waren?

14. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou die ga ik dus echt niet allemaal sluiten:)

15. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    als je op die stone gaat staan krijg je te zien wat het doet. Je kan dan kiezen voor een wapen of een armor stuk. Enchanten doe je dan gwoon door de stone te equipe.

16. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik loop er altijd voorbij, vind er niet zoveel aan om ze speciaal te gaan sluiten. Ze lijken allemaal zo op elkaar...

17. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    nog een tip voor die sigil stone. save voor dat je die stone pakt, als je hem pakt kijk je wat voor een het is. als je hem nie goed vin laad je weer en doe je het nog een keer. je krijgt namemlijk elke keer andere

18. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn enorm veel gates, hoeveel het er precies zijn weet ik niet. Wat ik wel weet is dat als je de main quest uit hebt gespeeld, alle gates sluiten. Dit weet ik omdat er een mod voor de PC is uitgekomen die dat voorkomt, wat er op duidt dat ze allemaal sluiten ;)

19. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van mij mogen ze gerust sluiten, ben ik van die irritante rode lucht af, haha:p

20. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff offtopic maar nutteloos voor een compleet nieuwe: als je de mainquest uit hebt zijn dus alle gates dicht. mooi! maar kun je dan wel nog je quests voor mages en fighters e.d. doen??

Deel Deze Pagina