Beste mensen van XboxWorld, Als eerste mijn complimenten met jullie site en forum, het ziet er allemaal geweldig uit, top! Ik heb sinds paar weken een xbox 360 en sinds 3 dagen xbox live. Heb op dit moment alleen Fifa RTWC maar het is genieten. Ik heb 2 vragen. 1. Ik heb nu als nick Bozza. Zou iemand dit kunnen changen naar Sir Aaldoff aangezien dit mijn gamerstag is? Zou geweldig zijn. 2. Als tweede, kan je je op dit forum ook nog ergens voorstellen aan de rest. Wil mijn verhaaltje wel even kwijt aan de rest van dit forum en kijken of er nog aantal Fifa RTWC fanaten tussenzitten. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Als ik dit topic hier beter niet had kunnen maken mijn excuses. Groeten, Sir Aaldoff
Welkom hier Bozza/Sir Aaldoff, Zoals je bij de aankondigingen (bovenin forum) kunt lezen, is er net weer een naamswijzigings-ronde geweest, dus hier zul je nog ff een paar maandjes op moeten wachten. Wat betreft het voorstellen zou ik inderdaad adviseren om even een kijkje te nemen in een van de bestaande fifa topics in de (360)game fora (o.a. makkelijk te vinden moet de [search]zoekfunctie[/search]). Er bestaat echter niet iets als een voorstel topic ofzo Anyway, have fun op 't forum
Er is wel een voorstel topic geweest, heb net nog even gezocht maar ik kan hem niet meer terugvinden. Hij is alweer een tijdje geleden aangemaakt namelijk
Bij het gebruikerspaneel kan je je nickname ook gewoon invullen zodat hij onder je avatar komt te staan. Dit hebben heel veel members gedaan, kijk maar eens.
Zoals het er nu naar uitziet gaan we ff een nieuw voorstel topic bouwen in het ASEL gedeelte. Dus kunnen members zich daar ff gaan voorstellen e.d. Oh en die nickname is inderdaad wel een klein beetje... ehm vaag zullen we maar zeggen
Hahaha.. waarom krijg ik altijd zulke replies over mn nickname overal? hehe... Jullie zien gewoon wat je wilt dat er staat hehe. Er staat Aaldoff, is toch heel iets anders dan Adolf lol. Uitleg van mn nickname: vriend en ik spelen vaak online met spellen.. zoals met fifa allebei een helftje en Aaldoff is een combinatie van onze achternamen hehe, puur toeval dus hehe. Maar ik hoor het idd wel meer maar heeft er niks mee te maken dus. Toch bedankt voor ut lachen