cool post allemaal je tijden. 630 met de PAgani zonda op nurburgring. cayenne turbo favoriete bak. Totale speelduur. 450 uur alleen het topic is waarscheinlijk dood
Ooooh nog maar 4 plakken en dan heb ik de TVR Haha, ik blijf posten maar het is gewoon cool dat ik hem na 3 jaar nu eindelijk bijna heb Het zijn 4 Cone Challenges trouwens, American Muscle, Grand Touring, Classics en Roadster geloof ik...
das heel mooi, succes ermee. *) ga je ook nog de arcade doen? staat wel zo netjes. ik ben alweer bezig met het op de 5e keer uitspelen op platina.
Haha ik denk dat ik eerst ff heeeel lang met de TVR ga rijden en dan misschien nog Arcade Wel raar eigenlijk dat je geen Quick Race kunt doen trouwens, maar ja... Gewoon zelf tegenstanders en circuit instellen... En dat je geen 'bots' erbij kunt doen als je samen met een vriend op 1 Xbox rijdt..
Dat dacht ik ook, maar toen ik mijn TVR had speelde ik nog met de Mercedes CLK-GTR . Het is zeker een chille auto, zet bijvoorbeeld je volume van je surround set op 100% en laat je auto stil staan. Damn je hoort gewoon dattie benzine aan het wegslurpen is . Echt geniale bak
Hij kan jammer genoeg niet gespeeld worden op de xbox360 , Maar ik speel hem nog is af en toe, tis echt niet normaal moeilijk geworden. Als je eenmaal PGR3 hebt gespeeld en aangeleerd dan wil het echt niet meer met PGR2. In PGR2 sturen de auto's echt als vrachtwagens
och beter dan in Forza, daar sturen de auto's als een zak aardappelen. en och je kan bij zoveel spellen niet aantal tegenstanders bepalen, zeker niet bij zo'n gouwe ouwe als PGR2, waar wel meer opties ontbreken. @ pindakaas: heb je niet al de live versie van de TVR dan?
Nope... Ik wilde hem eerst helemaal zelf verdienen Anders was ik ongetwijfeld tevreden geweest met allemaal gouden plakken en dat vind ik niet leuk. Zijn die pakketten je 5 euro waard trouwens? Niet alleen de auto's maar ook de circuits die je erbij krijgt...
ik snap je redenering, maar zelf wist ik dat ik het toch wel wilde uitspelen omdat ik dat zo leuk vond (en met TVR echte krijg je aanzien). zelf vind ik dat de boosterpacks de 5 euro waard zijn, heel mooi allemaal, zeker de stad, best leuke circuits. zelf vind ik longbeach het best. daar raad ik je aan mee te beginnen: de auto's bij paris vallen wat tegen en bij longbeach zijn die echt supercool. ik had ook eerst longbeach gedownload. (wat is nou 5 euro)
O dan ga ik het wel doen denk ik, dank je Ben ik uren bezig geweest met een Cone Challenge, na heel lang oefenen éindelijk twee rondjes gelinkt, kom ik nog 1500 tekort. Daar word ik wel echt moe van, ik vind eigenlijk dat twee rondjes linken gewoon genoeg moet zijn. Nu moet ik dus nog voor 1500 erbij gaan slippen... Maar goed.
Ja is bagger . Maar voor een cone challange hoef je maar ander halve lap te linken voor platina. Was trouwens ook de allerlaatste cone die ik moest doen. Deed ik volgens mij in Tokyo met een ferarri
Je hebt het over PGR3 nu of niet Anderhalf rondje red ik het niet mee hoor En ik mag ook niet zelf kiezen welke auto in welke stad...
Nope in PGR3 heb je geen cones meer van 2 laps etc . Maar op die baan red je het wel, het is donker en het is Yokohama/Tokyo, naja iig verweg hier vandaan
zoiets had ik ook een keer in de coupe series met de cone challenge (zelfde baan als in onze competitie). daar kwam ik de ene keer 1500 tekort of zo en de andere keer 2000 te veel. best raar, want ik slipte helemaal niet zo veel extra of zo. je moet het gewoon een aantal keer proberen.