Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

  1. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast bij sidequest Caught in the Hunt.

    Ik moet ene verloren echtgenoot opzoeken en daarvoor moet ik eerst weer een axe ophalen. Nu sta ik bij dat kasteeltje maar kan er niet in. Gate is openen elsewhere wordt in beeld gezet.

    maar waar dan???
     
  2. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een manier om gratis of goedkoper mijn staff's te entcharge'e?

    Ze zijn namelijk gauw leeg en het kost veel geld om ze weer te entcharge'e
     
  3. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey mensen,
    Ik zit nu in de Quest van Umbacano en heb al 8 Ayeild statues gevonden, maar ik kan er nu geen meer vinden wilt iemand mij a.u.b. helpen.
    Groeten Cees
     
  4. blacktarantula56

    blacktarantula56 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ben net begonnen met Oblivion, dus nogal een n00bje;
    ik ben bezig met die quest om martin de zoon van de emperor te halen..
    Dus ben in die kerk van kvatch, heb al met hem gepraat, en die martin zei dat ie er wel uit wilde, maar pas als alles veilig is..
    Mn nieuwe objective is nu bij die leider van die guards bij een van die portals naar oblivion. Ik met die gast praten, maar die heeft het alleen maar over de portal sluiten. Ik heb geen flauw idee hoe dat moet of wát ik moet doen nu?
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon die quest marker volgen totdat je bij de portal komt...je kan er moeilijk naast kijken, de gate blokkeert de stadspoorten. Ga in de gate, zorg dat je in de centrale toren komt en neem de sigil stone die helemaal bovenin te vinden is.
     
  6. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bezig met defense of bruma, maar martin gaat steeds dood. ik heb van elke stad de hulptroepen dus hoe kan ik hem in leven houden?
     
  7. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    met de stenen waarin je souls kan capture kan je hem recharchen, weet ff niet meer precies hoe, maar kwam daar gisteren achter. Volgens mij gewoon op een steen met een soul erin "A" klikken, en dan kan je kiezen welk magisch voorwerp je wil rechargen. Hoe hoger het soullevel in de steen, voor hoe meer punten je hem kan recharche.
     
  8. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij niet,
    je moet gewoon gewoon wachten tot de "Great gate" in het midden
    open is en dan ren je gewoon door die gate en dan merk je vanzelf wel wat je moet doen ;)
     
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig met 'Aid for Bruma' en bij elke stad zijn er minstens 4 gates die ik moet sluiten. Ik heb nu in totaal 20 gates gesloten en wordt helemaal gek...is dit normaal?
     
  10. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ff de main quest uigespeelt, maar dat ding is egt veelste kort, want ik was er nog geen 5 uur mee bezig. Al die kleine dingen zoals hulp uit alle steden halen enzo hoef je helemaal niet te doen... Is wel jammer, want ik had toch wel een lang en mooi verhaal verw8 van deze titel. Ook is het raar want met de fighters guilt of de mages guilt ben je veel langer bezig. Aan mijn level lag het trouwens ook niet egt, want ik ben maar level 12 ofzo:) Dus dat was allemaal wel een grote tegenvaller. Nu is er namelijk weinig belangrijks meer te doen, alleen maar een mega hoeveelheid zinloze kleine rot quests:'-(
     
  11. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je hem toevallig op heel moeilijk staan?
    ik had er meestal 1 en 1 keertje 2 gates
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Op 60%.

    @Blackhawk: Je doet er ook om he, je gebruikt constant fasttravel, je leest waarschijnlijk geeneen boek dat je tegenkomt, je zet het op heel makkelijk, je slaat een hele quest over...;)
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2006
  13. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Nee, ik denk dat je de Oblivion gates die toevallig random in de buurt gespawnt zijn ook allemaal meedoet dan. In elk geval kan je bij die quest normaal best altijd eerst met de count(ess) van de stad gaan praten zodat ze je een objective geeft welke poort het juist is. Enkel in Kvatch hoef je geen poort te sluiten voor hulptroepen omdat je dat in het begin van de storyline al gedaan hebt.

    Edit:Ps Mr. elk: soms 2? Hm ik heb de difficulty gewoon op default staan, en ik dacht nochtans dat ik er altijd maar 1 had, nu ik sluit er ook soms wel wat van die random gates. In elk geval krijg je ze wel als quest objective.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2006
  14. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat bij mij gewoon op de standaard moeilijkheid, dus ergens op de 2\3 ofzo, weet niet precies. Verder had ik hiervoor al een vet snel paard gekregen van de thiefs guilt, en als je dan een bejte fasttravelled en op dat paard gaat zitten gaat het gewoon TE snel. Ik had gewoon een lang verhaal enzo verw8, maar de mainquest komt gewoon neer op 5 missies ofzo. De fighters guilt is veel langer. en een spel dat puur voor een SP ervaring gaat moet naar mijn mening een groot verhaal hebben met veel diepgang en lange missies en heel veel missies. Dit heeft de main quest niet!!!! En dat viel mij gewoon heel erg tegen.
     
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij viel die main quest ook tegen, was ook nog van plan om oblivion te gaan verkopen 8). Heb ik uiteindelijk toch maar niet gedaan... vermaak me er nu echt nog wel mee vooral met al die ''zinloze kleine rot quests'' ;).

    Het is echt wel vet gedaan dat bijna elke quest eigenlijk 2 kanten heeft. Zo moest ik een keer iemand vermoorden maar bleek het een valse beschuldiging te zijn, je kon er dan voor kiezen dat je hem gewoon zou vermoorden of dat je de opdrachtgever zal gaan pakken. Erg leuk allemaal. Ook kwam ik in een afgebrand ''verlaten'' dorp(ergens ten zuiden van Chorrol volgens mij). Waar ik ook alweer een half uur bezig was.
     
  16. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Inderdaad, die quests van mensen zijn nog het grappigst, en alles klopt ook gewoon. Af en toe een leuk cadeautje erbij, Hoeveel side quest zijn er nu eigenlijk in totaal? In Skinrad gloof ik, was er een grappige quest met een gast die zich bekeken voelde door allerlei mensen. Het scheen helemaal niet waar te zijn, en dat zei ik ook. Toen werd ie uiteindelijk boos op mij, en ging ie vechten :)
     
  17. Kitsune

    Kitsune Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast met een missie in bruma: A Brotherhood Betrayed.

    Het gaat erom dat er zo vampier hunter is, het schijnt dat hij een vampier is. Op een gegeven moment moet je terug gaan naar een guard die je verteld dat je bewijs moet hebben voor die meer informatie geeft of zo. Maar waar kan ik dat vinden?

    Alvast bedankt
     
  18. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij in de inn in bruma daar heeft hij een kamer. Je moet dan ff prate met die baas van die inn. die geeft je dan een sleutel en dan igt er een boek achter zijn kast.
     
  19. Kitsune

    Kitsune Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dus al gedaan. Daarna ben ik weer naar die guard gegaan en dan zecht hij dat hij bewijs wil zien. Maar het staat neits over dat boek.
     
  20. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    dan weet ik et nie
     

Deel Deze Pagina