Kon ik zelf maar developen... maar ja dat zit er eventjes nog niet in. Want dan gasten hadden jullie al lang lopen kwijlen bij de beste en mooiste en true to the show DBZ game die jullie ooit hadden willen hebben.
maar je moet toegeven,de Amerikaanse versie is beter in muziek dan de OCEAN Versie........ althans dat vind ik.....voor USA music: www.dbz-media.com:9 voor mooi nummer ga naar dragonballz volume 1 en dan piccolo theme!...die is kei goed!
Ik hoop niet dat er een DBZ spel uit komt voor de Xbox. Dan krijg de zo'n hoog kleuter gehalte iets wat trouween al in gang is gezet door harry en nu Zaker ook nog DBZ en straks zeker pokemon of de smurfen "leuk".
Hey Brutes, Weet je hoe hoog het gehalte van mensen is die naar DBZ kijken boven de 18]:- dat zijn der echt een hele hoop. ik ben zelf 20 maar mensen in mijn omgeving zijn nog veeeeeel ouder. Dus dat kinder gehalte... valt wel mee hoor...
ja er kijken heel wat mensen van 17+ naar dbz... inclusief mijzelf. En wat dacht je trouwens van blinx, crash bandicoot enz.. zijn ook kiddy games dan (volgens jou), maar toch vinden veel mensen deze spellen leuk. leuke dbz game zou dus best welkom zijn
Ik zag het spel draaien bij de Dixons en het ziet er veel beter uit dan op die screens. Het spel is echt niet lelijk, lekker cartoony. Precies de anime. I like! Weet alleen niet hoe het speelt...
Sjorrie maar dragonball games doen nieeet. Ze zijn echt droog, als ereen op de doos komt hoop ik dat hij beter is dat die psx dragonballgames
excuses voor meneer hotshot die het spel afkraakte... hij wilde gewoon graag splinter cell hebben en is het dus gaan ruilen... ik heb het spel inmiddels ook aangeschafd... en het is wreed.... de vechtstijl is ongeveer als die van dead or alive... 1 sla knop 1 schop knop 1 schietknop en 1 blockknop... en het speelt gewoon heerlijk.... er valt heel veel te unlocken... ik heb het nu al bijna een maand denk ik en ik moet nog heel wat unlocken.... hij is echt de moeite waard voor dbz fans... de graphics zijn heel goed... het is gewoon in de stijl van de anime gebleven dus je moet zowieso geen doa kwaliteit verwachten... mijn score... een dikke 8
en anders kun je gewoon Hyper Dimension dl.....echt vet: vooral multiplayer was geinig...toendertijd molde ik iedereen met Piccolo (wat wil je met een groen hoofd )