PC + XBox 360 + KVM Switch Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Martinspire, 12 apr 2006.

1. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals velen weten is het mogelijk om je xbox 360 aan te sluiten op je pc monitor. Wat dan vervelend is, is dat je telkens met je kabels moet gaan zitten kloten om deze aan te sluiten op je monitor. Aangezien er vaak ook een pc gebruik van moet maken.

Nou zijn er 2 mogelijkheden:
    Xbox 360 en pc aansluiten op een kvm switch.
    of
    Op een TV kaart die ook nog eens de juiste kabels ondersteunt.

Nou is dit topic bedoelt om een hoop KVM Switches en TV(bewerkings)kaarten op een rijtje te zetten die werken met een xbox 360.

Dat wil zeggen. Je kunt manueel of automatisch switchen van console naar pc en visa versa. Helaas werken veel kvm switches op de stroom van de Muis en toetsenbord dus werken er vaak een paar niet, je kunt ze dan wel niet aansluiten maar dan kun je niet meer switchen.

Dus heb je er 1 gevonden die werkt? Laat het dan even weten!

Laat ook weten of de kwaliteit goed is, de prijs, eventuele extra kabels, en waar je hem gehaald hebt. Wat extra info is altijd handig.
    Indien er een paar staan dan zal ik deze aan deze beginpost toevoegen (link of volledig verhaal, afhankelijk van de lengte) en dan hebben we weer wat meer zekerheid over het kopen of laten staan van kvm switches.

Dit topic is niet bedoelt voor flamen of opmerkingen als, dan hang je hem lekekr aan je tv, ben je overal vanaf want velen hebben daar geen geld/tijd/ruimte voor.

2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    De meeste tft schermen ondersteunen naast VGA ook DVI. Het is dan ook een mogelijkheid om je computer (desnoods via een verloopstukje) aan te sluiten op DVI en de xbox360 op VGA. Op de monitor zit een switch waar je kunt kiezen wat je wilt draaien. Zo hoef je geen, vaak dure, KVM-switch te kopen.

/edit, heb mijn 360 ook even aan een tv-kaart gehad (pinnaccle 100i) en dat werkt wel, maar ziet er erg slecht uit in vergelijking met het direct aansluiten op de monitor.

Laatst bewerkt: 12 apr 2006
  3. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    helaas heb ik nog geen tft schermpje dus ik zoek nog een switch

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    alle kvw swicthen werken ... omdat je voor de xbox alleen het beeld gebruikt

5. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    maar het beeld kun je dan niet fatsoenlijk switchen...

en dan nog, ervaringen over bepaalde switches of waar iets goedkoop is, is ook handig om te weten!

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Moet je wel handgeschakelde nemen. Als je met toetsencombinatie neemt, moet je van xbox 360 --> pc nog altijd met de kabels switchen.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    alle kvm switches hebben toch een optie om deze hand te schakelen? ...althans degene die ik als itér ben tegengekomen hebben dat :eek:

De regel is ook bij kvm switches ... goedkoop koop is duur koop

Laatst bewerkt: 12 apr 2006
  8. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Volgens mij hebben niet alle kvm-switches die optie (zelfs sommige duurdere niet :eek:) Maar iedereen die zo'n kvm-switch gaat kopen moet er wel even goed op letten :)
    Ik blijf lekker kabelstrekken :p

9. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop gewoon een hd tv dan komt alles goed :)

10. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    niemand die er ff 1 kan reviewen ofzo?

11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Kvm-switch max €50 (monitor hebben de meesten al)
    HDTV vanaf €1500
    Klein verschil ;)

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    er valt weinig te reviewen .. als ie het doet doet ie het :eek: ... er is geen verschil in beeldkwaliteit en er zullen niet zoveel mensen zijn die deze gebruiken

13. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    noujah, sommige veroorzaken strepen of geven teveel of te weinig kleur

en bovendien, is het erg om even te zeggen dat ie het doet?
    ik vraag me gewoon af of er mensen een kvm switch gebruiken en zo ja, welke?

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    tuurlijk dat kan altijd .. ik heb het nog nooit mee gemaakt dat
    welke waren dat?

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Het gaat toch ook om de resolutie die kvm-switches doorgeven? Niet dat ik switches ben tegen gekomen die geen hd-resolutie's aankonden, maar toch :)

16. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit: laat maar zie dat het op mijn monitor niet kan

Laatst bewerkt: 14 apr 2006
  17. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    hmm de KVM switch is al op drie pagina's uitgebreid besproken in de VGA Thread maargoed ik heb niet echt zin om te zoeken waar dus ik zou voorstellen om de info daar uit te halen in in je eerste post te verwerken...

Iedereen die namelijk al met een KVM heeft gewerkt heeft het daar al besproken....

Deel Deze Pagina