Ik heb 2 profielen, ik heb een hard drive en een memory unit. 1 profiel zit bij hard drive en de ander bij memory unit. Zou ik een auto die ik heb gedownload (de Aston Martin v verplaatsen naar de andere profiel. Zo ja, hoe dan??? Alvast bedankt.
lijkt mij niet echt nodig want ze zijn gewoon allebei gratis dus kun je ze net zo goed allebei vanaf je aparte account halen
Als het een gratis Update hebt... Dan is zo'n download toch gewoon te doen, met een SILVER Account? Zolang het maar gratis is. (dacht ik dan)
je hebt alleen voor online multiplayer gold nodig, voor downloadable content is silver genoeg... toch? dat is toch het hele nut van dat silver/gold verhaal. dat "niemand" meer de extra's mist.
Met die update zijn er toch ook 50 achievements points bij maar hoe kun je je eigen nou voor een toernooi qualificeren ofzoiets..??
Zondag de 17 aanstaande wordt het eerste toernooi gehouden. Zorg dat je op een gegeven Race Against The Clock baan in de top 64 komt, en je bent automatisch gekwalificeerd voor een Tournament. Vanaf daar volgen de knock-out rondes. Zit je daar in, dan krijg je die 50 gamerpoints. Je zult dan uiteraard wel Xbox Live Gold moeten hebben.