yes!!!! ik heb lekka een HALO geheimpie uitgevonden...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goldfish, 27 nov 2002.

1. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    bij Assault on the Control room is het me gelukt 3 banshee's te krijgen (3 in easy/ 2 in legandary , rest weet ik niet) in cooperative mode.

komt ie:

bij de eerste brug waar je moet oversteken (die ene waarbij dat dropship onder fire ligt) kill je eerst alle enemy's. dan ga je naar het onderste deel van de brug en loop je naar de "muur" van de kant van de deur waar je vandaan kwam. als je goed kijkt, zie je een zwarte richel. spring erop. nu moet er 1 zichzelf ff killen. nou is het vooral timing. de andere LAAT ZICH VALLEN (DUS NIET SPRINGEN) op de witte richel eronder en dan moet de andere daarop respawnen. jajajajaja ikweet het het is flink puzzelen en uitproberen waar je levend terechtkomt.

Als je eenmaal levend en wel op die witte richel bent, loop je richting de marines die geland zijn, en probeer je vanaf het minst hoge punt van de witte richel op het meest hoge punt van de grond te landen. (die 2 grote stenen bij die marines bijvoorbeeld)

als dit is gelukt, heb je het hele level voor jezelf, is elk voertuig onbemand, en dus kan je alle banshee's in het level jatten. parkeer ze vervolgens voor de deur waar je eigenlijk uit moet komen en vlieg weer naar de brug en ga verder met het level.

nu kan je de covenant uitroeien met je banshee's. (dit is me tot nu toe alleen nog in cooperative gelukt.)

ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

later.

2. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken maar 1 plek waar een Banshee staat?
    Of komen ze uit de lucht valleen waar de banshee's je aanvallen?

3. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    euh nee.

1 staat op het platformpje waar de laatste pulse-generator is in dat 2e level in de sneeuw (jeweetwel, i don't remember the name)

andere staat op die "toren" die midden in de open plek staat waar je komt als je uit die grot komt die schuin omhoog loopt, en eentje staat bij het stukje waar je weer de gebouwen in moet achteraan .

ja sorry , locaties uitleggen is niet mijn ding.:D

4. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Heyhey, wij zijn pas goed, Ik en DJBOKKEMAN hebben 2 banshees gejat op legendary, bij die brug (If I had a Superweapon...) meteen door de deur rennen, eerst vooruit rennen en ondertussen allemaal granaten ver vooruit gooien(richting de tweede Banshee) dan zorgt degene zonder rocketlauncher voor wat paniek en jat de eerste banshee en duikt meteen naar beneden om buiten de vuurlinie te komen.
    Dan
    1 door de granaten is de 2de banshee omlaag gevallen, speler twee laat zich vallen, en degene in Banshee I laat speler2 respawnen bij banshee 2.
    2door de granaten ligt Banshee II op de kop, speler 2 schiet met de rocketlauncher de elite bij banshee II neer en flipt de banshee en vliegt weg.
    3 Speler twee schiet met de rocketlauncher op de banshee vlak voordat de Elite in wil stappen. Elite dood, banshee op de kop of op de grond.

*enige vaardigheid vereist.

5. sexylexy

sexylexy Guest

he ik zit net VAST in level 5 (ja die control room)

6. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0

*Gaap* wou dat was nieuw:{ Ik ben gisteren over het gat in Keyes heen gesprongen, dus waar je normaal in valt aan het begin van het level. Echter, er is daar geen reet te beleven:mad: dus dat is niet boeiend even kijken...
    Wat wel leuk is, is om is een keer alle voertuigen in dat gat bij die grote ondergrondse tunnel (daar waar je met de tank overheen moet rijden) te dumpen kan er uiteindelijk behoorlijk veel krijgen maar dat zie je ook op HBO.

Wat ze bij HBO nog niet hebben gedaan en ik wel is in level acht (two Betrayels), als je die banshee krijgt aan het begin, helemaal terugvliegen naar het begin (de control room) en dan in de control room rondvliegen. Je kan dan vanaf boven naar beneden schiieten, je eigen kogels inhalen en als het goed is doen je eigen kogels dan niet eens pijn...

Op het moment ben ik het level voor de 4e keer op legendary aan het uitspelen voor de grap.

Toch leuk dat je erachter gekomen bent, welkom to the party.

Laatst bewerkt: 29 nov 2002
  7. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: yes!!!! ik heb lekka een HALO geheimpie uitgevonden...

sorry verkeerde knopje

8. sexylexy

sexylexy Guest

ikj ga dat'"geheimpje" ook is probere

9. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    veel succes:)

10. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    die kende ik al wel...he, ik dacht jeuh weer iets nieuws...:'-(

11. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil wel nog meer truukjes weten:D
    iemand nog iets?

12. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ^zie mijn truukje^

13. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WOOOH........:{ En dat wisten we nog niet.

14. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    wat niet ?

15. sexylexy

sexylexy Guest

dat trucje denk ik

16. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    nou, zo voor de hand liggend vond ik me truuk nou ook weer niet.
    je doet het niet 1 2 3 weetje.

ik heb zeker wel een uur zitten proberen.

17. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    zei ik toch
    *enige vaardigheid vereist.
    het level wordt een stuk leuker als je met die banshee de hele piramide kan uitmoorden.
    En het is zeker en uitdaging om met zijn tweeen twee banshees te jatten.

Deel Deze Pagina