Splinter Cell --> Dolby 5.1

Discussie in 'Algemeen' gestart door kaliet, 27 nov 2002.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Hoi mensen, ik heb even een vraag, ik heb een xbox gekocht, onder andere omdat deze dolby digital 5.1 ondersteunt, klinkt mooi, maar ik maak er op dit moment nog geen gebruik van...
    Nu ga ik morgen Splinter Cell kopen en ik wil natuurlijk de ultieme ervaring en daar is ook dolby digital 5.1 voor nodig :9 maarre... op de dixons site zag ik dit setje staan --> http://www.dixons.nl/Store/product/...rs_Randapparatuur_PC_speakers&prid=0007033330

niet al te duur en toch dolby 5.1... MAAR, hoe sluit je zoiets aan :confused: ... er staat bijvoorbeeld bij: Geschikt voor gebruik met Dolby Prologic en Dolby Digital (AC- 3 ) geluidssystemen. Die snap ik niet helemaal, maar ik heb dus een sony tv, van 1996 ofzo, dus niet echt heel oud ofzo, kan je dan dat setje gewoon in de achterkant van je tv pluggen? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt...

Laatst bewerkt: 27 nov 2002
  2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Link geeft dit :

Er is een fout opgetreden .
    Nummer : 424
    Omschrijving : Object required
    Bron : Microsoft VBScript runtime error

3. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik de zoekfunctie zou ik zeggen....

Oproepje aan wouter..... hoe staat het met een surround sound faq / onderdeel etc.... dit soort vragen wordt een beetje iri.

4. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Link geeft hier ook dezelfde fout.

Maar het wordt dus echt tijd dat die dolby-FAQ snel online komt. Als je nu eens in dit topic gaat lezen, dan zal alles je duidelijk worden.

[edit]
    Ik zie dat Tipex me net voor is, maar idd Wouter... wordt echt tijd voor die FAQ, want de feestdagen komen eraan en iedereen lijkt opeens aan de 5.1 te willen :+
    [/edit]

5. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ow vaag, nu zie ik het ook, ik denk dat de link te lang was, misschien willen jullie (please) even naar http://www.dixons.nl gaan, dan naar computers, randapparatuur, en dan pc-speakers, daar staat de dolby digital 5.1 van TRUST, bedankt!

6. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    staan meerdere 5.1 setjes van trust, plak de tekst hier dan in je thread.

7. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Trust Dolby Digital 5.1

nu doet de link het wel (toch?)

damn weer niet, het is de trust set van 89,95

Trust 4000P 5.1 home theatre system speakers

89,95
    5.1 luidsprekerset met krachtige uitgangsvermogen van 2500 o Watt

8. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Zoals je ziet heb je geen optical in op je trust setje zitten, je hebt hier dus niets aan met je xbox. Zit ook geen decoder in die set als ik het zo snel bekijk. Jammer maar helaas. Als je de link volgt die de maki hierboven geeft kom je in een thread waar een aantal geschikt setjes worden aangeraden

9. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ziet dat de prijs 90 euro is weet je al zeker dat er geen decoder in zit, de goedkoopste sound system met dolby digital 5.1
    zonder boxjes, kost toch al meer dan 250 euro

10. rocco

rocco live 2 the maxx

Leuk Bevonden:
    0
    is niet waar, de creative inspire 5500 kost iets van 175 en kan je rechtstreeks op je box aansluiten. is inclusief decoder en speakers

Deel Deze Pagina