Voeding van de xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Deano2, 15 apr 2006.

1. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, wat is nou beter voor de xbox 360, dat als tie uitstaat ik de stekker van de voeding uit het stopcontact trek of dat ik dat kastje gwn stand-by laat staan?

Alvast bedankt,

2. Lethal AK47

Lethal AK47 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.207
    Gewoon stand-by laten staan, kan echt geen kwaad. Je bespaard wel energie, maar ik weet niet of deze console net zoals de Xbox wordt gerest na een tijdje waardoor je de tijd/datum opnieuw moet instellen.

3. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Het relaxte van de 360 is als je hem aan xbox live hebt gekopelt hij automaties de goeie tijd/datum toe kent als je alles goed hebt ingevult bij de instellingen.

4. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb de Xbox 360 net zoals me pc op een stekkerdoos aangesloten. Deze doe ik "bijna" altijd uit als ik weg moet :) Ze zeggen dat hij gewoon aan kan blijven. Maarja, ik neem het risico niet.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb hem ook altijd uit, gewoon om te besparen. Een dvd-speler, een router, een modem, een videorecorder, een 360 het kost nog allemaal stroom met de stekker erin. Ik heb alles dan ook aangesloten op tafelschakelaars en die gaan uit als ik wegga of ga slapen. Echter de tijd klopt bij mij voor geen meter meer! Ik denk dat dat komt omdat ik ook een usa en een jap account heb.

6. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik zou de voeding er zo weinig mogelijk eruit doen. Alleen als er onweer is en je geen overspanningsbeveiliging hebt zou ik hem eruit halen. Je xbox 360 of je pc zijn namelijk berekent om altijd in het stopcontact te zitten. En stormtech, je voeding van je xbox of van je pc gaat eerder kapot als je te vaak de stekker eruit haalt.

Laatst bewerkt: 16 apr 2006
  7. Fonias

Fonias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De tijd wordt wel gereset maar zodra je de 360 aan zet en je hebt live verbinding wordt deze hierdoor automatisch op de juiste tijd gezet.
    Mits je natuurlijk wel een account hebt met de juiste regio:+

8. Fonias

Fonias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je daar nou bij:confused:
    Je moet de stekker ook niet om de zoveel seconden in en uit doen, als je de stekker eruit haalt en na een poos weer in doet gaat het er echt niet kapot van hoor|:-

9. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek in een blad, en zie lieten de 360 plaatje zien, en NUON had gezegt dat als je het stand-by zet meer energie neemt dan je ermee speeld.

10. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Ik trek ze er ook niet uit :)
    Je heb daar een aan/uit knopje voor :)

Edit:
    Hij gaat daar ook echt niet kapot van.

11. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een onzin

12. Fonias

Fonias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt nonsens8)

13. Fonias

Fonias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de 360 uit zet is de voeding nog gewoon aan.
    Dat is helaas bij heel veel apparaten tegenwoordig.

14. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    idd, daarom hou ik hem er gewoon in. en dan maar die paar wattjes meer, zolang die xbox 360 maar blijft leven.

15. Lethal AK47

Lethal AK47 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.207
    Het had wel handig geweest als ze er een mainswitch op hadden gedaan, dan hoef je niet steeds die stekker eruit trekken. Maar jah...

16. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    geforce, fonias stond bij het NUON dagblad hoor. Ik zeg wat ik las.

17. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon lekker de stekker in de muur houden, hij gaat daar heus niet van kapot.

18. Fonias

Fonias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die paar wattjes samen met de andere apparaten worden al een paar meer:{
    Tevens lijdt de 360 er totaal niet onder als je de stekker eruit trekt:cool:

19. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    De oude Xbox kon ook in brand gaan door de voeding (die moest naderhand vervangen worden bij sommige Xboxen).
    Het is maar dat jullie het weten ;)

20. Fonias

Fonias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat had er idd mee te maken omdat er altijd spanning op de voeding staat.
    Ik heb er toen een nieuwe kabel voor gekregen waar een soort automatische zekering kastje tussen zit.
    Ik heb alleen nog nooit berichten gehoord dat er hier in nederland iemand een door gebrande xbox heeft gehad.

Deel Deze Pagina