Niet met de beta disc. Je kan nu je character omzetten ( dit gaat alleen tot 2 april ) en dan op 20 april de volledige game kopen en je character weer recoveren. Beta-disc zelf is vanaf nu zondag niet mmer te gebruiken.
Dan heb ik hem net op tijd verkocht Als die dude m nou terug wil geven dan krijgt ie zn geld wel terug hoor
20 April is idd de officiele release datum. Op 20 april ligt FFXI in de winkel en je krijgt hiervoor FFXI plus de drie add-ons plus PlayOnline.
Ubisoft zal de publisher gaan worden van FFXI in Europa, en heeft ook een contract gesloten om nog een paar andere Squaresoft 360 games hier uit te brengen. 4 nieuwe screens.
Waar is FFXI al te preorderen en waar zal die te koop zijn in Nederland? Zit er ook een HDD bij zoals bij PS2 en wat is de prijsvraag zo'n beetje?
Idd. zondag keek ik nog even naar de play online viewer.. moest updaten maar kreeg daarna de melding om alles te uninstallen. De beta versie kon niet meer gebruikt worden. Dat heb ik maar gedaan.. overigens is mijn karakter onderweg naar Ragnarok. Op de 20e zie ik wel of ik hem daar op kan halen. Ik heb overigens gelezen dat er in de wereld Ragnarok veel belgen en hollanders zitten. Is dat zo???
Even over dat Outlander, alles over het over zetten van je account staat op PlayOnline ik zou het wel even quoten, ligt niet zo voor de hand op de site Heb trouwens al een antwoord gevonden op me eigen vraag, FFXI voor Xbox 360 bevat alle expansions... Oké even voor de zekerheid dit is voor de Xbox 360 hé, niet de PC Want dit is dan de eerst computerzaak die ik ken die Xbox 360 games verkoopt
Wow dat is wel erg goedkoop! De pc versie is nog duurder :/ EDIT// Het ziet er naar uit dat alleen PS2 een HDD krijgt. http://www.playonline.com/ff11us/shop/index.html
is er hier trouwens iemand die world of warcraft speelt, en na het spelen van FFXI besloten heeft om te stoppen met wow en over te gaan naar FFXI per 20 april, ik zit namelijk met dit dilema ik kan echt niet 2 mmorpg's onderhouden, en heb nu wel veel lol met WoW.
Komt er ook nog een goed MMORPG spel uit? Want ik heb serieus nog geen positieve review gelezen over Final Fantasy, behalve dat het na 10 uur erg saai wordt. En de graphics zijn ongelooflijk ruk... Er zijn grenzen hor... Als ik een PS2 aanschaf ziet het er bijna hetzelfde uit (op de HD scherpte na dan misschien). Komt er niet een WoW uit voor de XBox? Of een Star Wars Galaxies? Alles behalve dit!
WoW vond ik zelf veel leuker dan FFXI. Ik ga dan ook niet de game kopen op de 360, want de demo werd me al te snel saai.
Goedemorgen, Zijn er uberhaupt mensen geinteresseerd in deze game. wie gaat deze game de 20 e halen. Ben erg benieuwd naar het animo.