Dat eerste klopt niet helemaal. Het is een duplicator voor ingrediënten. Leg er een ingrediënt in en de volgende dag heb je er een veelvoud van. Je moet het wel binnen een week weghalen, anders wordt het allemaal vernietigd. Het werkt alleen met ingrediënten, niet met wapens dus
ik ben nu bezig met mijn laatste recommendation voor de mages guild. ben nu in ceyondil (of hoe je het ook mag schrijven). ik moet nu ene jaskar vinden maar niemand verteld me waar die uithangt. er is ook geen quest marker te vinden??? iemand?
Je moet eerst een lege soul gem hebben (die vind je meestal wel in mages guilds). Dan moet je de spell soultrap ergens kopen. Waar precies weet ik zo gauw ff niet. Dan moet je gewoon de spell op een wezen casten en dan em killen. Dan krijg je linksbovenin als het goed is een melding dat je 't beest gesoultrapt hebt.
Ik snap niet wat je kan doen met die gesoul trapte beesten?! De Mages Guild gaat echt snel. Ik ben in 1 uur tijd 2 achievements/ranks verder. Die opdracht met het pilaar is zo makkelijk als wat. Ik snap niet dat iemand daar vast komt te zitten eigenlijk.
Je kan je enchanted wapens ermee opladen en je kan er enchanted wapens en armour mee creëren. En ik vind die mages guild ook erg snel gaan, eerst alle steden langs voor de recommedations en daarna heb je te simpele quests.
Ik zit nu in bravil En daar moet ik voor de recommendation met die gast praten. alleen altijd als ik praat valt hij aan ik doe niks wat moet ik? Voor charm spells ben ik te low een scroll werkt well alleen dan laat hij niks van de staf los?
Ik ben volgens mij alle guildhouses al langs geweest en de quests gedaan, maar ik kom nog steeds niet dat Sanctuary in... Nog maar eens langs alle houses dan XD
Kijk gewoon bij de quests die nog lopen, als daar de mages guild recommedatios nog bijstaat dan maak je daar je actieve quest van en je krijgt zelf op je landkaart te zien in welke stad je nog moet zijn. Briben, dat werkt wel. Je moet hem maxed out krijgen en dan praat hij wel over de staff. Als ie aanvalt dan werkt blokken en dan A om te praten ook wel eens.
ben nu bij laatste recommandation in ceyondill. moet een of andere falcar zoeken maar zie die gast nergens. iemand tips. thx
ik zit bij de quest ambush, ben falcar achterna gegaan en ik zit nu in het ford aleen in een grote zaal moet ik ergens een brug over alleen die zit dicht en als je hem open maakt zeg hij iets van the ''gate is opened remotialy''. ervoor zittten wat welknyd stones moet ik daar iets mee doen of zo
weet niemand het dan edit: eindelijk gelukt magic guild klaar. ben nu arch-mage en vind mijn kamer redelijk maar had er toch iets meer van verwacht, een mooie staff of zo. Want die outfit die je krijgt is waardeloos. Weet nog iemand een leuke quest om iets waardevols te krijgen of veel geld mee te verdienen.
Weet iemand al meer over die nieuwe quest die je moet downloaden? Ik heb m'n 360 nog niet terug dus ik kan er zelf niet achterkomen ... Ik ben erg nieuwschierig en kan niet wachten !