Ik heb net de xbox360 gehaald maar er zit een boekje bij van de core systeem. Iemand ervaringen hiermee? wat hebben jullie gedaan, naar microsoft gemaild, of teurg naar de winkel
Ik vrees dat je een zeldzaam geval bent. Winkel zal er weinig aan kunnen doen, dus ik zal M$ bellen. /ik wist niet dat er verschil tussen zat
Die controllers hebben toch een apart boekje? Het verschil tussen de controllers is trouwens minimaal. / Ja , gewoon de batterijen erin doen. Dan op het connect knopje op je xbox 360 drukken (onder/naast je memory slots) en dan op de guide drukken (ingedrukt houden).
zoals LeZe zegt: wat maakt dat nou weer uit het systeem is PRECIES hetzelfde, het zijn de acessoires die anders zijn... @ Ruttyx: ik heb geen boekje voor mijn controller gekregen...:{, ik denk dat je dat alleen krijgt als je die krengen los koopt?
premium system = core system + hdd dus jouw xbox 360 is een core systeem Het boekje is dus gewoon goed .. er bestaan geen verschillende xbox 360's .. je kan je HDD er namelijk af halen
er is tot nu toe maar 1 handleiding OOIT waar ik wat aan heb gehad, en dat is die van Oblivion. Voor de rest is het alleen maar oud papier of je moet het natuurlijk leuk vinden om handleidingen te sparen
Eerst de handleiding lezen! Want d'r wordt ook in uitgelegt wat er gebeurt als je de 360 opeet en laat valen op iemand !
Hier is al een topic van geweest en toen bleek ook dat de handleidingen niks uitmaken. Het systeem is -zoals al is gezegd- precies hetzelfde. *dicht