het is idd een godsgeklaagd schandaal. wij geen vice city maar die ps2 geejs wel splinter cell. ik heb er geen woorden voor.
Ehm what's your fucking problem? Splinter Cell is altijd al een Xbox xclusive geweest voor 6 maanden.
Jah klopt was allang bekend, Ps2 versie zal denk ik niet komen maar cube kan de lichteffecten wel goed aan... Maar k ben allang blij dat ik em dan allang heb uitgespeeld op mijn xbox
ja? en ?? wat is jullie probleem?? het is toch mooi dat de game ook naar andere consoles gaat... dan kunnen nog meer gamers van deze fantastische game genieten... snap jullie echt niet hoor... Ik zie dit echt als iets positiefs..
Daar heb je misschien een beetje gelijk in, maar uiteindelijk is het toch de kracht van de console zelf die wint. Ik heb een Cube, maar merkte toch al vrij snel dat de Xbox wat graphics betreft sterker is, vandaar mijn overstap. En de SC versie op de Xbox zou er dus ook het beste uit moeten zien. Ik vind het nog steeds positief dat de game ook op andere consoles uitkomt. Je zou ze voor de gein alle drie naast elkaar moeten laten draaien...
Niet helemaal sluitend; niet iedereen gaat namelijk voor grafische toppers. (Hoe zou je het succes van de PS2 dan willen verklaren?) Het publiek wil games, goede games. En de voornaamste reden waarom een casual gamer een console wil kopen is omdat er coole games opdraaien.
Het succes van de PS2 verklaar ik deels toch wel door de vroege launch. Iedereen wilde een next-gen console, maar enkel de PS2 was op de markt. Weinig keus en de die-hard gamers hebben het ding dus gekocht. De GameCube is ook bezig met een inhaalrace, en voor de Xbox denk ik dat geldt dat gamers wat huiverig waren voor een nieuwe console van een nieuwe fabrikant, maar ik verw8 dat nu duidelijk is wat de Xbox in huis heeft, dat ook de Xbox wat cijfertjes betreft zal stijgen. En natuurlijk kijk je wel naar de graphics, al geef ik toe dat het aanbod van spellen ook meetelt. Maar niet elke game komt op elke console uit. Als je Mario fan bent, kun je niet anders dan de GameCube kopen. Voor Blinx zul je een Xbox moeten hebben... Nu noem ik bekende voorbeelden, maar wat ik wil zeggen, lang niet elke game komt op elke console uit...
Dat wil ik dus ook zeggen.. (zijn we het toch met elkaar eens ) Daarom zijn exclusieve A tiltels zo belangrijk voor het overleven van een console (okay dan; het is niet het enige, maar wel een belangrijke factor)
De game staat al maanden bij Nintendo op de site. Neemt nog steeds niet weg dat hij officieel nog nooit is aangekondigd voor de GC, noch PS2 trouwens. Ik denk wel dat een GC versie zal komen, maar hij wordt geport van de Xbox versie. Dus een vrij grote kans dat de game een boel van zijn effecten gaat verliezen.
Wat boeit het nou dat ie op meerdere systemen uit komt. Om het beste resultaat te krijgen zul je toch een XBox moeten aanschaffen !!
true, maar wat dacht je van titels als Gran Turismo, Final Fantasy, Tekken, GTA en Pro Evolution. Dat zijn toch de ware lokkers. Ik ben blij dat ik ze niet hoef te missen (mijn broertje heeft een ps2) maar als dat niet zo zou zijn had ik toch wel getwijfeld welke ik zou nemen. Bij de xbox lijkt het wel alsof ze soms vergeten dat Gameplay belangrijker is dan Graphics.
k weet et niet. k vind et gewoon matig. t doet ook zo af aan et imago van de xbox. splinter cell is gewoon xbox. wrom krijgen die andere gasten wel splinter cell en wij niet die resident evil zooi en vice city. k vind et gewoon amateuristisch eigenlijk. een console heeft titels nodig (goeie titels) die alleen op die console te spelen zijn. wat voor verschillen zijn er anders? gaat toch nergens over. en splinter cell was nou net de reden voor een xdoos, right?