dan moet je de Daedra armor en wapens ook gewoon laten liggen, zoveel brengen ze nu ook weer niet op. En al helemaal niet in vergelijking met wat ze wegen!
Ik sla ook alles op in mijn huis maar ik verkoop nooit iets. Ik wil altijd alles hebben en denkt dan dat het ooit nog van pas komt. Enne ik kwam erachter dat ik zo hoog zat met mijn burden omdat ik de "ring of burden" bij me droeg. 150 burden maar hij doet nix dus heb nu meer space.
Hoe heet of waar vind je het armor op het plaatje in de start-post? Die helm ziet er heel mooi uit maar ik ben hem nog nooit tegen gekomen (level 30).
Klopt ja, dat is Imperial Dragon armor, verkrijgbaar nadat je de main quest hebt uitgespeeld (zoals hierboven dus al staat).
Alleen jammer dat het light armor is. Kan iemand die light armor op 100 staan heeft me vertellen hoe hoog de armor rating is van Imperial Dragon armor? Als hij echt zo goed is, dan train ik mijn light armor wel, die staat nu namelijk op 5...alvast bedankt. Overigens erg vet einde van de main quest...
eeff over armor of wapens dragen/ tillen Spoiler speel gewoon the thiefs guild uit en je krijgt die helm van the gray fox. doe die op, en neem zoveel mogelijk mee. doe het daarna allemaal in je huis, en dan verkoop je het steeds
Als je light armor als major skill hebt is dut wel makkelijk: Bij de fightersguild, de op een na laatste missie moet je de blackwoodcompany infiltreren. Als je op een gegeven moment de baas zoekt in een grot kom je langs guards die je moet doden. 1 heeft silica boots en 1 heeft quartz armor. Beide zijn qua arm even goed als glass alleen kan je met silicaboots waterwalken en met de quartzarmor heb je extra reflect magic on self. (...%) erg handig dus