Battlefield 2: Modern Combat

Discussie in 'Algemeen' gestart door FeaR, 13 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja die zitten erin, maar dat ligt aan de tv als je een breedbeeld tv hebt, heb je nergens last van. Maar zelf vind ik het niet irri let er niet zo veel op.

2. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Als je clanmatches speelt speel je ook veel serieuzer.

3. Driesestig

Driesestig Afc Ajax!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ligt t nou aan mij of duurt t redelijk lang voordat je eindelijk wat achievements hebt gehaald in BF2? ik heb er nu 1, die marksman ofzo.

4. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    ik denk dat het an jou ligt. want die archievements bij BF2:MC zijn egt heel makkelijk. ik vind het wel goed dat ze het gebalanced hebben.

5. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Hoe komt het dan dat jij nog geen archiefment hebt?}:]

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Offline wel jah....online zijn ze een stuk moeilijkers.

Heeft er trouwens ook wel eens iemand dat de connectie naar de server weg valt?

7. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je mortieren schieten? Waarmee?

8. DonOne

DonOne |)()|\| ()|\|3

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij constant. Weet niet of 't aan mijn verbinding ligt, maar soms verbreekt ie al naar enkele seconden/minuten en soms kan ik wel een uur (hoogstens) zonder problemen doorspelen. Ben verbonden via een router. Ik weet niet of er meer mensen ervaring mee hebben of eventueel tips voor mij!? Want ik word er een beetje knettergek van. Ook vind ik irri dat het land waaruit de server vandaan komt niet aangegeven staat. Alleen maar Alpha Bravo Charlie of Delta...

9. Kievit

Kievit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schijnt een bekend probleem te zijn, naast de andere problemen met de communicatie in het spel, de clanservers die offline zijn, te donkere schaduw, enz. Heeft dus niets met je router te maken. Het probleem ligt bij de servers van EA.

EA schijnt ook aan een patch te werken, maar wanneer en of die echt komt is helaas nog onbekend.

Laatst bewerkt: 17 apr 2006
  10. kimone66

kimone66 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is inderdaad moeilijk.Ik heb hem bijna uitgespeeld,maar tot nou toe heb ik er pas 4 gehaald.

11. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem lekker omruilen voor top spin 2....wat een buttspel is dit bfmc zeg !!! altijd aangewezen op de ea servers...geen eigen game hosten .....pffff:mad:

12. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    Vinden jullie het beeld ook niet erg donker? (speel op een "gewone" breedbeeld tv)

13. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Dat heb ik ook idd.
    In donkere levels zie ik echt geen moer en al helemaal niet als er een ventje in de schaduw staat.

Je tv wat aanpassen scheelt wel,alleen jammer dat het niet in de game zelf het beeld kan aanpassen.

14. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Man, ik verveel me zo met de Single-player de Multi-player is dan wel erg vet maar ik heb vaak connection problems met die EA Servers het is best wel gaar :+

Laatst bewerkt: 18 apr 2006
  15. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    jammer jammer .....van EA wat een ***game is dit, enige positieve...het DD 5.1 geluid is erg goed in deze game, goede wapensounds....that's all ! net mijn game ingeruild, geld teruggekregen ! "waarom kom je de game inruilen" vroegen ze bij Mediamarkt....ik heb gewoon verteld dat de game tegenvalt en dat je zelf geen host kan zijn in het MP live gedeelte en dat de EA servers ook vaak spelers wat zeg ik complete lobby's eruit knikkeren !...no problem knaken terug...alleen hadden ze geen Top spin 2 meer liggen....die had ik graag gehad...

16. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    jongens ik kan niet meer in de server van EA komen andere daar ook last van??

17. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    als ik me stats bekijk op internet, dan kloppen alleen me PPH en me totale score. Er staat verder dat ik 0 games heb gespeeld. En al zit ik me stats op me site staat er dat ik van alles 0 heb. Heeft iedereen dit of ben ik de enige?

De site voor de stats doet t ook niet

18. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Eellie kan jij nu wel een game spelen gewoon online? Bij mij connect ie wel met EA maar vervolgens connect ie niet met de game server ofzo :confused::confused:

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    als ik dit zo lees, ben ik erg blij dat ik deze game links heb laten liggen :+

20. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    kan nu ook niet inloggen. Volgens mij weet ik wat het probleem is. Ik heb net mijn xbox account gekoppeld aan mijn EA account en nu kan ik niet meer connecten. Dus tip koppel het niet! Wat is EA toch een ...bedrijf

zie info ea:
    This used to occur if you were using a Gamertag that was previously linked to another EA account. Most often, this would occur when someone created a Gamertag and linked it to an EA account, but then had their Gamertag deleted. The Gamertag could then become available for another player to use, but would still be linked to the old EA account in the EA system. When this happened, the server would look to verify against the old EA account and fail. The most common errors received were:

'An EA Server is not available at this time.'
    'The EA Servers are currently unavailable.'
    This issue has been corrected. Now, Gamertags that fall under this previously problematic category will be able to login and play online instead of failing verification. If you are still having issues logging in to play online, you may want to verify that your connection is working properly by trying another game.

Laatst bewerkt: 18 apr 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina