Vreemde beelden alleen in PGR3

Discussie in 'Algemeen' gestart door [-FREEZER-], 15 apr 2006.

  1. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Update: Gisterenavond getest op een Samsung LCD TV. Zelfde probleem. Ik heb drie verschillende PGR3 DVD's geprobeerd en telkens had ik het zelfde probleem. Daarna heb ik mijn PGR3 DVD op een andere Xbox360 afgespeeld zonder problemen.

    Overigens kreeg ik ook regelmatig vastlopers met andere spelen.

    Conclusie: Xbox360 terug.
     
  2. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad gewoon een nieuwe krijgen, want dat zuigt! Hoewel de plaatjes er wel cool uit zien :)
     
  3. xanderzzz

    xanderzzz Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb exact hetzelfde met de pgr3 demo. Was niet van plan om pgr3 te kopen, dus ik twijfel nog een beetje of ik mn box op grond hiervan zal terugsturen...

    Ik denk dat ikm even afwacht hoe het in jouw geval, freezer, wordt afgehandeld. Ik hoop dat je in dit draadje je vorderingen post.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2006
  4. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Precies. Toen ik het zag dacht ik ook aan een probleem met de videokaart of iets dergelijks.
     
  5. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag teruggebracht naar de winkel en meteen een nieuwe gekregen. De nieuwe Xbox360 heeft tot nu toe geen probleem. Goeie service :)
     
  6. NEO_X

    NEO_X Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had het ook met topspin nieuwe user aangemaakt en geen rare screens meer gezien
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zolang het eenmalig is, zou ik me niet te druk maken. Als het probleem groter wordt, zou ik even belletje naar microsoft doen. Maar 1x kan gebeuren.
     
  8. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je liep de winkel binnen
    "Hey ik heb grafische problemen met PGR3 en ik denk dat het gewoon aan de XBox ligt. Kan ik nieuwe krijgen ofzo?"
    "Jazeker, alstublieft!"
    En [-FREEZER-] verlaat tevreden het pand. Plugt thuis de XBox in het stopcontact en alles werkt weer smooth?
     
  9. Futor

    Futor Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Het meest voor de hand is dat het gewoon aan de dvd ligt.
     
  10. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0

    Anders kijk je eerst effe een paar posten terug!!:+ :+ :+
     
  11. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt. Overigens zei ik niet; "kan ik een nieuwe krijgen", ik zei; "je begrijpt natuurlijk dat ik hem niet naar Microsoft terug stuur aangezien ik van jullie een kapot product gekregen heb, ik wil een nieuwe krijgen". Wat dacht je anders wat er zou gebeuren? Ik heb de Xbox360 uitvoerig getest, meerdere dvd's, meerdere kabels, meerdere tv's, andere instellingen.

    Als ik van de winkel meteen een kapotte Xbox360 krijg ga ik hem uiteraard niet opsturen naar Microsoft. Ik ga terug naar de winkel en eis een nieuwe of mijn geld terug als deze niet op voorraad is. Zoals ik al eerder zei, laat je niet te snel afschepen door winkeliers. Als consument heb je ook rechten.


    Ik heb 3 PGR3 DVD's geprobeert. Allemaal hetzelfde probleem. Ik heb mijn DVD in twee andere Xbox'en geprobeert. Geen probleem. Overigens kreeg ik eergisteren ook problemen met andere spellen.
     
  12. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Eind goed,al goed :)

    Veel plezier met een goed werkende 360 man!
     
  13. nightmonkey

    nightmonkey Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    zo freezer, dat was zeker niet bij de mediamarkt?? :)


    ik heb t probleem zelf oook welgeteld 1x gehad bij GRAW, in 1 bepaald level.
     
  14. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je ;)

    Nee, het was niet bij de MediaMarkt. Mocht je de naam willen weten van de winkel dan kun je me een pm sturen. Ik
    wil liever geen spam posten in het forum. Maar ook bij de MediaMarkt zou ik me niet zo snel laten afschepen.
     

Deel Deze Pagina