Fight Night: Round 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wessiej, 5 jan 2006.

1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Afgelopen weekend met wat vrienden lang zitten boksen tegen elkaar _O_

De default configuratie blijft mijn inziens het leukste!

2. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die hier online gamen met FN3.
    Is dat bij jullie ook dat de Xbox ineens volledig blijft hangen in de 'lobby'.
    In mijn geval zit er niks anders op dan mijn xbox te rebooten.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kon het van de week toch niet laten en heb hem toch maar gekocht. En ik heb er geen spijt van gehad.
    Ik vond de demo al echt heel erg tof en het uiteindelijke spel vind ik nog toffer. Het boxen is gewoon zo gaaf gedaan, het speelt lekker, heerlijke soundeffects en het ziet er zo mooi uit.
    Nee, ik vermaak me er de komende tijd wel mee.
    Ben nu met Ali bezig in de carreermode.

4. bigore

bigore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou de enige of hoe zit dat, ik krijg sinds een dag of 3, en het wordt echt steeds erger, continu de melding dat ik de connection lost met EA Servers. Ik krijg deze melding ALLEEN als ik een boxer mag kiezen online.als ik eenmaal een keer kan boksen(nu lukt het nog ongeveer 1 x in de 15 a 20 proberen). Dit heeft me boksplezier compleet vergald, en ga nu ook een mail naar EA Support sturen, maar ben benieuwd of er meerdere last van hebben.

5. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk man :) Die moet je ook even op Xboxworld.nl neerzetten! Daar kan je ook een Userreview submitten!

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb deze game deze week ook. Hoe zit het met de achievements bye the way? Zijn die moeilijk te behalen. Je kan ze toch behalen door carrier uittespelen he? Kan je dit met een zelfgemaakte bokser, of moet je een bestaande bokser hebben. In ieder geval, kan niet meer wachten(wilde hem onmiddellijk kopen,maarja, toen was er ook oblivion enzo)

7. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Achievements zijn wel makkelijk te halen en je kunt indd met je eigengemaakte popptje career mode spelen. Let wel op! Elke keer dat je een gevecht voor een beker moet houden krijg je een achievement, maar verlies je deze wedstrijd ben je gedoemd de careermode opnieuw te spelen om die achievement alsnog te halen aangezien hij anders gewoon verder gaat met career mode. Dus verlies je een titel gevecht, save de game dan niet maar reboot ff!

Succes

8. bigore

bigore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en niemand heeft dus last van het probleem waar ik last van heb:'-(

9. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hetzelfde van de week met burnout revenge, ze zijn zeker met de servers aan het werken bij EA ofzo

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ow, thanx man!;)

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb sinds juist fn3! Geweldig spel! Heb nog maar een paar wedstijdjes voor de fun gedaan. En een mannetje gemaakt(eerst 127 kilo, volledig gespierd, maar dat was iets TE, dus 100 kilo van gemaakt:D). Straks begin ik met career, maar dan moet je zeker opnieuw een mannetje maken he, niet?
    Ohja, nog een vraagje, ik speel nu met configuratie 3, en er staat dat rechter trigger blokken is, maar dat is toch niet? Als ik dat inhoud gebeurt er niets,maarja, ik heb het eigelijk niet nodig,ontwijk alles,maar toch, vroeg me af. En hebben jullie nog instellingen veranderd ofzo,wat beter is voor het spelen?

Greetz

12. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Is idd. een zalig spel. Ook meteen gekocht toen ik mijn X360 ben gaan halen.
    Gisteren de Everlast titel gewonnen :cool:.
    Ik gebruik ook configuratie 3 en de rechter trigger is om te blokken maar je moet tegelijk uw rechter stick gebruiken om u te verdedigen (boven/onderlijf).

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik wil deze game ook echt graag hebben. Steeds als vrienden langskomen, spelen we uiteindelijk alleen maar de demo van FN 3.

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ah oke, cool:). Sffs spelen ,eerst met mijn hondje gaan wandelen(pitbull:D )

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, ik ben begonnen met career, en heb auto save afgezet voor alle achievements tegoei te kunnen halen. Maar moet ik dan altijd op profile save klikken om te saven(met options). En dan heb ik nog iets raars aan de hand. Ik heb een mannetje gemaakt, heel gespierd, en dan als ik mijn eerst wedstrijd ga spelen, is hij niet meer gespierd, precies alsof het niet opgeslagen is, heel bizar. Ik word er een beetje zot van! Waar zou dit aan kunnen liggen?(want ik kan die niet meer aanpassen daarna, alleen gezicht enzo...)

16. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm, kan ik moeilijk op antwoorden want ik de career mode via een 'legende' gehaald, Mohammed Ali. Moest je is zin hebben in online gevecht ;)

17. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    @ Boss

Ik heb het spel niet, en weet de oorzaak dan ook niet. Maar aangezien je een career speelt, en het dus gaat om het verbeteren van je personage denk ik dat het daaraan ligt.

Je zult je spieren dus zeg maar moeten verdienen. (Heel krom gezegd)
    Dus naarmate je career vorderd, hoe meer spier massa je zul opdoen, tot dat je dus uiteindelijk op je gecreƫrde personage lijkt.

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mmm,ja kan wel zijn , oftewel was het gezichtsbedrog(als hij in de ring staat, zie je hem langs de zijkant,...). In ieder geval, is een heel vet spel, heb nog niet veel tijd gehad om te spelen, sffs verder doen:).
    @Cole: Mmm, eerst nog wat offline spelen, ik wil mijn mannetje staan als ik online kom:D .

19. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    je moet er wel met trainen he boss.
    ik had ook dat gevoel wat jij had.
    maar na een paar trainingen was hij gespierder dan ooid

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja,ben er mee bezig:), hij is idd al een stuk beter aan het worden:). Vet spelletje, echt iets voor mij:D

Deel Deze Pagina