Hallo, ik zit met een probleem is dat als ik mijn Xbox 360 aan doe. Dat die een redelijke harde krak geluid doet. Misschien zit ik aan het overdrijven, maar ik wou weten, of andere dat ook hebben. Zo niet, zou ik dan Microsoft bellen? Maar als dat het geval was, is dit al de 2de keer dat ik ze bel dan. En dan zou ik ze toch irriteren, dat als ik ze weer bel. Alvast bedankt.
Maar wacht 'ns ff... als je je console aanzet hoor je sowieso een vaag hard geluid (soort van pieptoon) en dat hoor je ook als je je disctray sluit. Bovendien kan je ook een tik horen en dat komt van temperatuurswisselingen; uitzetten metaal van koud naar warm en andersom. Een andere oorzaak kan de HDD zijn (mits aanwezig) die dit geluid veroorzaakt en dan is het niet gezond. Misschien kan je ff luisteren waar het precies vandaan komt. Vertrouw je het gewoon niet helemaal of wil je zekerheid bel dan: 0800 023 3894 of 020 2036606 als je mobiel belt. Suc6!
ik heb dat ook en het boeit me niet al te veel. ik ga er gewoon van uit dat het door de temperatuurwisseling komt en er iets dus uitzet...
boeit niet dat het je niets boeit, zolang je nog garantie hebt moet je er gebuik van maken. Anders zul je net zien dat het helemaal mis gaat met je 360 net buiten de garantieperiode. gewoon altijd gebruik maken van de garantie (of je moet het leuk vinden om o peen kapotte 360 te gamen )
Ik doe zuinig met me spullen, ik heb de Xbox 360 nooit laten vallen. Dus Joene90 moet je ook niet doen, dat je er iets van weet.
Dat bedoel ik niet, ik ben hartstikke blij met mijn 360 en ben er ook heel zuinig op. maar ik hem niet voor garantie sturen als ik zeker ben dat hij niet kapot is maar het gewoon door temperatuurwisseling komt. En ook is het nog een kwestie van wat je een "Harde krak" vind ik hoor alleen even een krakje maar niet echt keihard ofzo.. Bovendien ben ik als ik hem opstuur mijn 360 1-2 weken kwijt.
1 week ja, het KAN uitlopen, maar 1 week is standaard (en ik kan het weten, want ik heb em al 2 keer moeten opsturen )
Mijne is laatst kapot gegaan. Daarvoor heb ik op een maandagmorgen gebeld en de woensdagmiddag daarop ha ik al een nieuwe (binnen 50 uur !!) dus dit is verschillend. Maar als ik jou was zou ik gewoon even bellen met MS en dan kijken wat zij ervan zeggen.
heb precies hetzelfde, kwam nog bij van het helemaal verrot spelen van mijn 360 of ineens staat ups met een nieuwe voor de deur _0/