1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] WAAR BLIJFT STALKER>>?

Discussie in 'Games' gestart door No_Name, 17 apr 2006.

  1. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo mensuh


    Heeft iemand nogh watnieuws gehoord over S.T.A.L.K.E.R de laatste tijd ..?
    Wanneer komt ie nou s uit gvd ...het spel is al fucking lang in de ontwikkeling.!


    http://www.stalker-game.com/index_eng.html
     
  2. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk laten ze op de E3 iets los.
     
  3. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatste wat ik heb gehoord maandje geleden ongeveer was
    Dus BETA versie was bijna klaar

    datum die steeds vaker naar voren komt is begin 2007


    Preview van iemand die een early build gespeeld heeft
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2006
  4. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo zo @DiaLogical, dus jij heb (( 2x Xbox - Xbox 360 - 160+ games - 5.1 - 32" HDTV - 2x Dance Mat - Joybox - Snap Lightgun )) toch? Waarom geeft die Xbox Live Prestatieoverzicht maar 4 spellen aan als ik vragen mag :{
     
  5. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    offtopic
    Over welk overzicht heb jij het eigenlijk? Als je het over mn gamercard hebt zijn dat alleen xbox360 spellen. En als je verder zou kijken dan je neus lang was (no offense) , dan zou je zien dat ik exclusief de arcadegames 13 Xbox360 games heb. En nee mijn gamertag is niet DiaLogical. Een of andere loser op deze site heeft mijn naam gejat en daar zn gamertag van gemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2006
  6. DVL91

    DVL91 game or die!

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil niet dom overkomen maar wat is stalker?(ja..k snap dat 't 'n spel is!) maar wat voor spel is 't enz..?verhaallijn enz..?:p k ben benieuwd!
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Het is een shooter in het hard van Rusland dacht ik. Alleen is hij nog steeds niet uit. Hij zou als het goed is tegen de launch van Half Life 2 komen maar dat hadden ze toen niet gedaan. Het ziet er super mooi uit, alleen zijn ze er te lang mee bezig :+
     
  8. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    S.T.A.L.K.E.R website

    S.T.A.L.K.E.R Shadow of chernobyl. De titel verklaard het al het speelt het in chernobyl af. echt veel info is er nog niet over. Maar je moet dingen verzamelen zoals planten etc. Je moet ook andere mutanten dooden maar je moet ook andere Stalker voor zijn met informatie want jij bent niet de enige daarzo op zoek naar info, ook kunnen de andere stalkers jouw aanvallen.
     
  9. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    jammer dat i niet op de xbox 360 komt.:mad: snik snik
     
  10. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    deze game word denk ik ook een flop...
    dat hoop ik teminste
     
  11. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha.. en waarom zou je daarop hopen? Omdat hij niet op de 360 komt? Komt een beetje kansloos en onsportief over eerlijk gezegt :). Ik vind het sowieso niet erg dat hij langer in productie is.. Dit heeft namelijk vaak het pluspunt dat de game een stuk minder bugs/glitches bevat dan dat ze bijvoorbeeld de release zouden rushen.
     
  12. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Daarnaast zullen de gfx nu wel outdated zijn, ze kunnen er natuurlijk wel wat aan doen maar ze kunnen helaas geen topnotch gfx creeëren want dan zouden ze het grafische gedeelte vanaf scratch weer op moeten bouwen. Het concept sprak me wel aan, helaas duurt het nu wel erg lang.

    Enne als ie het goed op de PC doet komt ie ws ook wel naar de 360.
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Van S.T.A.L.K.E.R is al heel lang een beta versie te downloaden.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dan nog zo een vraag: WAAR BLIJFT DUKE NUKEM FOREVER 8)

    bestaat die game nog wel? :+
     
  15. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    ik denk ik gooi er even een plaatje bij. Ik volg zelf de ontwikkeling van dit spel niet meer. Khoor vanzelf wel of het wat is, als het nog uitkomt that is.
    geen id of het een oud of nieuw plaatje is trwns. misschien hebben ze de engine wel helemaal aangepast.
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Duke nukem forever? wat heeft dat met dit temaken xD en trouwens de makelaar (ben naam kwijt:eek: !) betaalde 3d realms half miljoen om ervoor te zorgen dat de release nog dit jaar is!! maar dat is erg onwaarschijnlijk!! meer nieuws!! check de 3drealms forum O-)
     

Deel Deze Pagina