1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] N-gage (QD)

Discussie in 'Games' gestart door DVL91, 11 apr 2006.

  1. DVL91

    DVL91 game or die!

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben al ong. 2 jaar actief geloof ik maar ik heb 'n ban uit de green mile en actueel en lifestyle geloof ik..:mad: en ze wijgeren te zeggen waarom!
    zullen we 'n thread openen dat we in protest gaan enz..?:D haha:D
    nja..greetzz.!
     
  2. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat denk ik toch echt beste kerel, want ik heb er zelf een gehad ouwe |:-

    Heb je wel eens zo'n Siemens 4096 kleurenschermpje gezien? Zo bagger ziet 4096kleuren er dus uit. Maar mijn Nokia Ngage had toch echt 65k kleuren. Op de site staat het fout.

    nou bewijs dan maar weer , ik heb nog wel een oude foto

    foto 1

    [​IMG]

    foto 2 iets vaag beeld,komt door de flits

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 apr 2006
  3. DVL91

    DVL91 game or die!

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen waar doen we moeilijk om! ik vroeg me alleen af hoe de video/mp3-player werkt niet hoeveel kleuren en de rest van 't gezeik!:p dit is 'n hulp-thread! geen diselkaardood-thread!
    ;)
     
  4. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    oke maar ik had 'm wel gedist...

    Zie je aan die linkerkant van de N-gage die soort van M knop? Dat is de Musicplayer. Daarnaast zit de radio en daarnaast het menu. Videoplayer kan je zelf installeren, oa Realplayer.
     
  5. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij dat gedaan zo ja hoe was het beeld/options
     
  6. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    De ngage qd heb geen mp speler. Maar is software voor te vinden waarddoor je het wel heb. Heb het zelf ook voor elkaar gekregen met de qd. Dus het kan allemaal
     
  7. DVL91

    DVL91 game or die!

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    key bedankt dan!:)
     
  8. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    DVL en ga jij hem kopen of ben je er nog steeds niet uit?
    De Sony Ericsson K750 I lijkt me ook wel goed
     
  9. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    nee wtf alsof dat nieuws is. Maar die mp3 speler die je erop kan zetten met software is echt van klote kwaliteit.

    Ik had namelijk ook geprobeerd nog een andere mp3 speler op mijn N-gage te zetten en dat is ook gelukt, alleen was die van slechte geluidskwaliteit.
    De gewone Mp3 speler had ook een uitgebreide equalizer, en kon ook via externe shit dingen opnemen!! Vette muziek uit PGR2 bijvoorbeeld had ik er altijd op kan ik me nog herinneren.
     

Deel Deze Pagina