The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Je kan ook de summon truc gebruiken, als je die al kent?
    Je koopt een summon spreuk die enkel magic attacks doet, een van die ghosts, en valt hem aan zodat hij je mana begint te vullen.

    Door tegen een guard te praten en dan de optie 'pay gold' te kiezen, of als je bij de Thieves guild zit kan je je bounty afkopen voor de helft van het bedrag.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    tnx :)
     
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik 40 uur en lvl 9 :p

    Maargoed, ik heb net die quest afgerond die je moet doen voor de Countess van Bruma, het vinden van de Dragonmaw(?) Madstone. Echt een super koele quest zeg, met veel waarde volle spullen in Serpents Trial en het ford zelf :)
     
  4. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ow, dan ga ik die ook maar is doen. maar DULLE levelen verschilt bij iedereen. ligt er ook aan wat je major en minor skills zijn en of je hier makkelijk op kan trainen.
     
  5. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook in mijn friendlist maar heeft hij hier geen profiel dan.
    maar de archievements zijn ook niet echt moeilijk de main-quest, de arena en de 4 guilds. Dingen zoals 40 nirnroot planten verzamelen zouden denken meer mensen moeite mee hebben.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2006
  6. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    volgens mij niet
     
  7. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    oke, ik ben al best lang oblivion aan het spelen zonder problemen. Nu start ik hem vandaag op en heeft ie 2 vastlopers en blijft de game af en toe stil hangen(als ik naar m'n inventory ga of wapen switch). Wat zou hier de mogelijke oorzaak voor zijn? teveel savegames?
     
  8. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat kan volgens mij niet de oorzaak zijn. Ik denk eerder dat je disk beschadigd of vuil is
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb sinds ik level 11 ben iets heel cools kunnen bemachtigen(ben nu level 16). Namelijk de skeleton key. Ik heb hem niet zoveel gebruikt, maar toch redelijk veel eigelijk(het is een lockpick die niet stuk gaat, geweldig gewoon). Zo heb ik vanalle coole zaken kunnen stelen door middel van deze). In ieder geval, ik ben terug met de mainquest bezig, en toeval met toeval, moet ik die skeleton key nu afgeven!!! Noooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!! Wat wel grappig is, dat ik die al lang in mijn bezit heb:D, maar ik wil hem niet afgeven, snif snif!
     
  10. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom leren julie nei lockpicken het is zo verekte makkelijk.

    ik kreeg altijd de very hard locks open zonder een lockpick te vernielen
     
  11. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je niet vlak voor de main quest de skeleton key opbergen in een huis van je af hem gewoon ergens in de wildernis laten vallen , dan haal je em later weer op O-)
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Voltooi gewoon een paar deadric shrine quests...daar krijg je als beloning deadric artifacts. Doe de quest van Mephala, die geeft je een waardeloze short sword.
     
  13. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ghehe summon een daedric dagger. geef die en dan rennen voordat de spell is uitgewerkt :9 :cool:
     
  14. Ishdur

    Ishdur Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    eyz,

    ik heb nu bij de main quest dat filmpj met akatosh gehad en ik heb dragon armor maar heb ik de main quest nu uitgespeelt ofzo???

    /Mod Welkom op het forum. Meteen even een verzoekje: informatie die over de verhaallijn gaat in het vervolg tussen spoilertags zetten. Die krijg je door
    tekst[/ spoiler] te gebruiken. Zo blijft het voor anderen nog spannend. Dank u voor de medewerking - Cygnum
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 apr 2006
  15. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Mage guild completed, nu kreeg ik een bericht dat als ik een ingredient een in een chest doet ( bij mij mage guild quaters ) en ik dan 24 uur later terug kom, er meer van dat ingredient er in zouden liggen...

    Nu heb ik er nirnroot in gedaan, 24 uur gewacht, maar er is niks gebeurt! heb ik nog langer gewacht, maar er is verder nog nix gebeurt

    Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt?
     
  16. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    werkt niet bij ninroot, bij andere ingrediënten wel. Bij nirnroot moet je quests doen
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, uitgespeeld...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 apr 2006
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Kon dat niet misschien in een spoiler? Dank U. O-)


    :)
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Waar kun je die quests doen?
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan het wel, heb al verscheidene very hard locks geopend zonder skeleton key, maar dan moet ik me altijd zo hard concentreren:D , skeleton key is fijner:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina