Top Spin 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 apr 2006.

  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Jaaa die Moya is asociaal goed _O_

    Gisteren halve finale Roland Garos:
    1ste set 3-3, we houden netjes onze eigen games, maar de tie-break ging met 7-5 naar Moya
    2de set weer 3-3, maar de tie-break ging naar mij met 11-9
    3de set break van mijn kant, 3-1 voor mij *)
    4de set 2-0 voor moya, 2-3, 3-3 tie break voor hem met 9-7
    5de set 3-3, ieder eigen games gehouden, tie break voor hem met 7-4 :'-(

    Vanmiddag finale wimbledon tegen hem (had gister geen tijd) _O_
     
  2. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Finale Wimbeldon:

    Federer: 4 4 3 1 1
    Taab:....2 2 4 3 3

    Hell yeah...
     
  3. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Moja heeft maar 3 sterren bij speed, als jij hem laat lopen zal je niet veel ballen meer terugkrijgen. Bij coria word dat een stuk lastiger die 10 sterren bij speed heeft maar hij slaat een stuk minder krachtiger. Als je alle ballen cross slaat met spin zal hij ze bijna alleen maar langs de lijnen slaan waarna jij ze weer cross slaat. Als je zo speelt win je alles makkelijk.

    Ik heb ook nog een vraag, wat doet de skill focus. Heb nog totaal geen verschil gezien tussen spelers met 10 sterren op focus dan spelers met 0 sterren op focus?
     
  4. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens een Top Spin tip zorgt dat ervoor dat Risk Shots makkelijker worden.

    Oja, ik vind Henman echt de idiootste speler uit het spel. Ik heb echt zo'n hekel aan netspelers, gewoon niet te passeren. Iemand tips om hun toch makkelijker te verslaan?
     
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Links/ rechts met slice en dan de andere kant op een lob, meestal hebben ze die half zacht terug en dan kun je hem weer de andere kant op meppen. Werkt niet altijd, maar iets anders zou ik ook niet weten. Is inderdaad kut. Advanced shots werken ook niet altijd...
     
  6. Martinez

    Martinez New Member

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Over netspelers gesproken, speelt hier iemand daadwerkelijk serve en volley? Zo ja, hoe bevalt het? Op dit moment speel ik met een baseline speler, maar wil ik toch wel graag de switch maken naar serve & volley. Dat speelde ik altijd in TS1 en het blijft toch een vorm van een bepaalde kunst. Jammer dat je nu zo weinig echte netspelers meer ziet.
     
  7. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe minder hoe beter. Ik walg echt van zulke spelers, ze zijn gewoon niet te passeren. Lukt het je om ze aan de baseline te houden, dan zijn ze zo verslagen, maar aan het net pakken ze de moeilijkste ballen gevolgd door de onnatuurlijkste hoekslag.
     
  8. Martinez

    Martinez New Member

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich is het toch ook wel eerlijk dat ze moeilijk te verslaan zijn aan het net, want op de baseline zijn ze toch zo verslagen (jouw woorden he);) Het houdt elkaar toch in evenwicht. Je moet gewoon ervoor zorgen dat je ze niet de mogelijkheid geeft om een goede positie in te nemen aan het net, want anders wordt het inderdaad moeilijk ze vandaar te passeren. Ik had het met mijn laatste zin trouwens over dat het jammer was dat je zo weinig netspelers meer in het echt ziet zoals vroeger een Rafter, Sampras of een Kraai, niet in het spel ;)
     
  9. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat Henman 1 van de weinige spelers is....maar ik vind rally's vanaf de baseline een stuk leuker

    Netspelers bij deel 1 vond ik zwaar irritant om tegen te spelen
    Maar bij dit deel is serve/ volley wat lastiger. Ik zie dat de ballen een stuk eerder uit vliegen. En je bent aan het net heel gevoelig voor de lob. Soms krijg ik een lob en dan stopt mn poppetje gewoon met bewegen, erg vaag. Want als het poppetje gewoon blijft bewegen, kan ik hem makkelijk halen
     
  10. Martinez

    Martinez New Member

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Henman, Rusedski, Mirnyi, Dent en nog wel een paar. Ik vond in TS1 op een gegeven moment ook spelen op de baseline leuker, omdat ik constant aan het volleyen was. Nu is het weer een beetje andersom. Verder heb ik inderdaad een beetje vrees voor de lob, hij is akelig effectief als ik tegen de CPU speel. Maar goed ik ga daarom ook een iets langere speler maken, dat zal toch ook wel verschil maken neem ik aan.
     
  11. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil jullie wel ff testen voor het XBW toernooi begint....ff kijken hoe goed ik mijn best moet doen:9

    Iemand die nu of zomteen een partij wil spelen??? ik speel op dit moment met: Abdelilah1 en sta ergens 700ste ofzo en heb volgens mij 1670 punten ofzo
     
  12. Game-Nerd

    Game-Nerd Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, verschil dat je ventje minder lenig is en trager, je kan het proberen maar, ik denk datje niet constant aan het net kan staan maar je momenten moet uitkiezen:p
     
  13. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand nog tips tegen spelers die bij forehand en power 10 sterren hebben?....ik vind zulke spelers moeilijk te verslaan....maar aangezien hun dus al 20 sterren hebben weggegeven aan forehand en power dan blijf er maar 40 over voor de 9 andere dingen.....dan zou je toch uit kunnen concluderen dat de rest echt slecht moet zijn....maar op een of andere manier kan ik de zwakke plekken niet vinden.....dus wie heeft tips om zulke spelers toch te verslaan?
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vraagje heb het spel nu 2 dagen maar wat doet alles nou (je hebt die elf skills maar wat betekenen ze voor je spel) --> zoals focus enz
     
  15. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Stamina: Hoe fit je speler blijft naar mate de wedstrijd langer duurt
    Speed: Hoe snel je speler loopt
    Serve: Hoe hard en precies je service is
    Focus: Hoe groter de max is van je balkje met risk shots.
    Power: Hoe hard je speler slaat
    precision: Hoe precies je speler slaat
    spins: Hoeveel spin je speler slaat, met slice blijft de bal lager en met spin stuiterd hij hoger op.
    volley: Hoe goed je volley is, dus harder en beter geplaatst
    forehand: Hoe goed je forehand is, dus harder en beter geplaatst
    backhand: Hoe goed je backhand is, dus harder en beter geplaatst
    reflexes: Hoe snel je speler reageert, vooral handig met volleys
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ DSF Ghost

    Wel relaxed dat je het zo even gepost hebt.
    Althans, ook ik vraag (vroeg) mij wel eens af, waar SPINS, de focus en reflexes voor waren.
     
  17. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaak is de speed bij die spelers slecht en dan kan je lekker met topspin is de hoeken. De service is vaak goed om te slicen. Dus gewoon van hoek naar hoek met topspin en met slice de return spelen.
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    aangezien ik een baseline controller ben (kom echt nooit in het netvak) is reflexes en volley dus niet van belang (1 in volley zit er en 2 in reflexes)

    pabloescobar : ik laat die kerels ook altijd lopen, gewoon rustig de tijd nemen om goed de bal te raken (heb wel veel speed dus hoe hard ze ook slaan ik sta er wel
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2006
  19. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijft dit spel een beetje leuk weet namelijk niet wat ik eerst zal kopen oblivion of top spin 2
     
  20. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ga voor Oblivion als je een hele grote open RPG wereld wilt waar je je echt uren in kunt verliezen. Neem Top Spin als je een sterke Tennis game die online te spelen is wilt hebben :)
     

Deel Deze Pagina