1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 of Xbox live?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door r8ter, 18 apr 2006.

  1. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey, ik zit met een probleem, ik weet niet of ik eerst Xbox live moet kopen of voor een Xbox 360 moet gaan sparen. Als ik eerst Xbox Live koop (als ik dat doe dan zal ik er ook nog wel wat online games bij kopen, dus het blijft dan niet bij die 60 euro) dan heb ik de Xbox 360 een paar maanden later, maar wel meteen met live. Als ik nu begin met sparen voor een Xbox 360, dan heb ik die eerder maar live pas weer later. Dus moet ik eerst Xbox live kopen of live laten voor wat het is en voor een xbox 360 gaan sparen ?
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Bij de 360 (Premium) zit een maand gratis Live Gold.
    Overgens, Xbox Live Silver is gratis. :)
     
  3. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij de 360 zit altijd een maand gratis Xbox Live, ongeacht de datum van aankoop of of het nou gaat om de core of de premium versie, die maand gratis zit er altijd bij:). Zou wel leuk zijn als je meteen de premium neemt, zit meteen een harde schijf bij waarmee je echt veel demos kan downloaden;).
     
  4. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Niet alle games zijn Online Enabled. Maar die zijn nog steeds leuk, zoals Oblivion.
    Dus het is in mijn ogen beter om eerst een Xbox 360 te kopen en daarna XBox Live.
     
  5. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Graveheart + jel0
    Een maand gratis gold is natuurlijk wel leuk, maar ik wil graag een jaar abonnement, want een maand vind ik nogal kort. En aan silver heb ik niet zo heel veel (demo's downloade enzo is wel leuk, maar het gaat mij vooral om het online game).

    Dus dat is voor mij niet echt een rede om eerder voor een 360 te gaan. En als ik nu live koop dan heb ik er ook op mijn xbox ook nog plezier van.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je hebt dan wel een credit card nodig voor je oude xbox ..
     
  7. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    die kan ik regelen dus dat is geen probleem
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    En niet alle oude Xbox V1 spellen kunnen op de 360.
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik zou toch echt voor de Xbox 360 gaan.
    Aangezien je zelf zegt dat je uiteindelijk toch voor de Xbox 360 gaat.

    Je zult namelijk zien, dat je dus voor Xbox spellen gaat die Online kunnen, en je daarna NOOIT meer aanraakt wanneer je eenmaal de Xbox 360 hebt.
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    * Heeft ervaring _0/
     
  11. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je idd gelijk in maar als ik nu live koop, dan kan ik nu mijn xbox (1) games online gaan spelen (waaronder halo 2, die wordt nog steeds het meest gespeeld terwijl het geen 360 titel is), en als ik dan strax een 360 koop, dan zet ik het abonnement om, en dan kan ik meteen online, en dan met 360 games. Alleen dan moet ik wel paar maandjes langer wachten. Daarom twijfel ik dus
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2006
  12. unitbuster

    unitbuster Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    is xboxlive op de oude xbox niet duurder dan op de 360?
     
  13. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop een XboX 360.
    Zit gratis XboX Live Gold bij voor een maand.
    HaLo 2 sucks.
    Als je nu een XboX koopt en een paar maanden verder een XboX 360 ben je toch duurder uit.
     
  15. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    koop de 360 eerst, geniet daarna een maand van gratis gold en koop dan een jaarabbo. zo ben je veel goedkoper uit en anders koop je die xbox1 spellen om voor kort termijn mee te spelen en daarna te kunnen laten verstoffen. alle vingers wijzen 1 kant op.
     
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    @ iedereen die heeft gesproken:)

    Iedereen heeft het over 1 maand. Maar eigenlijk ontvang je 3 maanden xbox live gold. Enige nadeel is dat je je achievements niet meeneemt het moeten namelijk wel 3 verschillende gamertags zijn. Maar voor de duidelijkheid dus 3 maanden.
     
  17. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al 3 jaar een xbox dus die hoef ik niet meer te kope, maar iedereen zegt dat ik beter een 360 kan kopen dus ik denk dat ik dat dan maar ga doen.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2006
  18. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    huh? wat bedoel je nou?

    je twijfelt over of je je xbox live verlengd of dat je een 360 koopt? :confused:
     

Deel Deze Pagina