1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Controller werkt niet goed.

Discussie in 'Games' gestart door Ronaldp, 18 apr 2006.

  1. Ronaldp

    Ronaldp Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb me Xbox controller via een speedlink adapter aangesloten op mijn computer.
    Als ik het spel HALO speel op me computer moet ik elke keer weer de controller op nieuw instellen.Doe ik dat niet dan gaat het popetje van zelf al bewegen.Wat moet ik veranderen zodat dat niet meer gebeurt?

    Groetjes Ronaldp
     
  2. DVL91

    DVL91 game or die!

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    je zou kunnen zoeken in de map waar je halo hebt geinstalleerd(dus ook de map waar je altijd mod(als je dat doet!) en dan zoek je naar de map controller geloof ik en dan kijk je of 'r iets staat over 'n xbox controller..als dat 'r niet staat stell je 'm opnieuw in en dan zoek je dat bestandje op en dan kijk je of 't 'r inmiddels wel bij staat..staat 't 'r bij zou je dat bestandje..(meestal .txt) ff kunnen copieeren naar Mijn documenten.. nog 'n keer opstarten(halo!) en dan kijken of ie 't wel gewoon doet is dat niet 't geval dan zou ik dat bestandje weer terug copieeren..je zou ev. ook microsoft kunnen bellen! (hier 't tel. nummer: click
     

Deel Deze Pagina