Spoiler Systeembericht Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer enkele andere termen ---- Ik heb gezocht, Maar niet gevonden. Dit mag toch wel? Weet iemand een goede gratis video converter die MPG naar WMV kan converten? En Windows Media Encoder werkt niet echt, Het programma blijft hele tijd hangen.
Movie Maker herkent al geen .mov filmpjes dus een echt converter kunt ge da niet noemen ... gewoon om filmpjes aan elkaar te plakken. Maar mss hebben ze een trial bij Ulead.com Gewoon een account maken en je kan trials downloaden
ik zou voor winavi gaan, als je toch al op de trials afgaat, simpel en goed genoeg(mov,wmv,avi,rm,mpeg,dvd etc)
WinAVI is op zich wel een goed programma alleen jammer dat er na het converteren een reclamebalk op je filmpje staat. Dat was tenminste wel zo bij mij versie . Daarom gebruik ik nu TMPGEnc, maar daarmee kun je niet naar WMV converteren.
Ik heb nu wel een goede converter, Nu alleen nog een goed movie maker. Windows Movie Maker is opzicht aardig goed maar vreemd genoeg sluit ie elke keer af naardat ik een 9de (dichtbij de 9 ) filmpje heb toegevoegd.
Is een 30 dagen trial van Magix Video Deluxe. Een goed (lees beter) alternatief voor Windows Movie Maker. Of is dat niet wat je zocht?
Bink and Smacker - Rad Video Tools Dit is het programma om alles om te zetten, ik gebruik het vrijwel dagelijks!