Far Cry Instincts: Evolutions

Discussie in 'Algemeen' gestart door Splintertje, 2 apr 2006.

  1. xboxgangsta

    xboxgangsta Reƫel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Maak je er meerdere achter elkaar.
     
  2. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat je dan naar Edit en dan 1 van de palen moet selecteren en verlepen naar een andere plek
     
  3. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    jep helemaal gelijk:p
     
  4. Stino

    Stino Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook sinds vandaag, en ik ga hem morgen pas spelen, omdat ik geen aansluiting heb op mijn tv, en dat moet beneden dus, maar mijn vader zit tv te kijken :mad: :) Hij lijkt me iig heel erg vet!
     
  5. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de achterkant van 't doosje staat dat 't spel ook custom soundtracks onderseunt, maar waar kan je dat selecteren? Ook snap ik niet wanneer je bijv. bij een muur omhoog gaat klimmen dat je adrenaline balk leeggaat, maar als je op Y drukt gaat ie niet verder meer leeg, waarom gaat dan automatisch die adrenaline balk leeg?
     
  6. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu dan eindelijk uitgespeeld ( single player ) .
    En ik moet toe geven dat het mij het geld waard was . O-)
     
  7. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft de Y helemaal niet in te drukken. je klimt vanzelf wel tegen een muur op maar niet tegen elke muur ken je opklimmen. dat kun je zien door Y in te houden zodat je die speciale krachten krijg. dan kun je zien tegen welke rotsen je op kunt klimme. je hoeft er dan alleen nog maar tegen aan te springen;)
     
  8. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar als je aan 't klimmen bent loopt bij mij t adrenaline blakje leeg. Je ziet dan ook onder in 't scherm i.p.v. een gewoon poppetje een predator gast en als je tijdens het klimmen op y stopt het leeglopen en gaat ie precies hetzelfde verder
     
  9. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft tijdens het klimmen niet je speciale krachten aan te hebben. dat je warmte kan zien in iedergeval niet. kweet niet of je dat andere wel aan moet hebbe dat van dat je sneller kan lope enzo.
     
  10. Commander_Vos

    Commander_Vos Star Wars owns

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een simpele vraag. Ik heb Far Cry Instincts en knoei vooral met de map editor. Verder heb ik een hekel aan de monsters in de laatste levels.
    Ik heb gelezen dat die niet meer Evolutions zitten. Is Evolutions mijn dertig euro waard als ik krap bij kas zit, of zal ik maar wachten tot er weer andere titels verschijnen?:confused:
     
  11. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan. De singlepalyer is aardig kort, dus als je niet van plan bent aan de slag te gaan met multiplayer, kan je beter wachten met je geld uitgeven. Je hebt anders ook niets aan de mapeditor en er zijn weinig veranderingen ten opzichte van FC:I
     
  12. Commander_Vos

    Commander_Vos Star Wars owns

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar is de map editor uitgebreid? Ik heb gelezen dat je grotten en meer gebouwen kan maken.
    :cool:
     
  13. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je kunt inderdaad mijn gangen maken. je hebt in die nieuwe map editor ook een nieuwe omgeving (kweet zo snel niet meer hoe dat heet) en je hebt ook nog zo'n ander nieuwe die staat bij dat gedeelte waar je de gebouwen uit kunt kiezen in plaats van bijvoorbeeld militairy kun je ook refinery dat zijn een soort industrie gebouwen en objecten zoals pijpleidingen. je kunt nu ook van die ziplines. die touwen waar je aan kunt glijden die kun je nu ook zelf plaatsen en ook nog stationary guns 2 soorten. verder heb je meer keus aan objecten en gebouwen. je hebt ook 3 nieuwe voertuigen waaronder een vrachtwagen en een pickup met mortar turret achterin. verder kun je ook de nieuwe wapens dat zijn pijp bommen die je van een afstand af kunt laten gaan en molotov cocktails. en er is een nieuwe game type. je kunt de maps die je met je oude far cry hebt gemaakt ook laden in de nieuwe map editor en die dan bewerken of direct spelen met de nieuwe far cry. dat is het wel zo ongeveer.;)
     
  14. Commander_Vos

    Commander_Vos Star Wars owns

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vanmiddag ook gekocht. Wel mooier dan de vorige versie. Alleen die gangen vallen tegen. Die kunnen volgens mij niet echt ondergronds. Zoiets:
    \ \
    ----------\---\---- <--dan zit de grond in de weg
    \ \
    of weet iemand de oplossing?
     
  15. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt de gangen het best boven de grond maken en dan een berg als het ware er voor zetten. je werkt de ingang van de tunnel weg met stenen en voila klaar is ie. als je het goed doet zie je er tijdens het spelen niets meer van. dan lijkt het net of de tunnels in de berg zitten.
     
  16. Commander_Vos

    Commander_Vos Star Wars owns

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje laat, maar toch. Inderdaad die manier werkt wel, maar toch wat minder fijn dan gewoon ondergronds. Ik vind het trouwens wel jammer dat je geen watervallen kan maken en maar vier kabels kan maken, die zijn relaxed.
     
  17. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Singleplayer is tot nu toe wel vet, maar de graphics zijn op een gewone tv nogal "korrelig" en wel kut dat je niet bijvoorbeeld heel langzaam omhoog kan klimmen bij zo'n zipline.
     
  18. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Xlink word dit spel onwijs veel gespeeld.
    Dus als je geen XBL heb , speel hat dan op Xlink .

    Daar heb je trouwens ook veel FarCry Evolution Clans . _O_
     
  19. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog spelers die FarCry Evolution willen spelen op Xlink / XBC ? :confused:
     
  20. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel maar kweet niet hoe dat Xlink kai werkt :p
     

Deel Deze Pagina