Flatout

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cpt Grass, 8 nov 2004.

  1. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan ben je ook alweer een dag of 2 verder tot je m hebt, en ik weet niet of hun systeem gebaseerd is op officiele release dates of wat ze daadwerkelijk in opslag hebben liggen.
     
  2. (T)r@cer

    (T)r@cer X-box owner

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst zou hij 5 november uitkomen. Ben overal geweest.. Nedgame, Dimension Plus, Bart Smit.... Overal kreeg ik te horen dat het spel i.v.m. het uitgeven van GTA: San Andreas uitgesteld werd naar 9 november. Ben vandaag ( 9 november ) weer overal langs geweest, maar hij was weer nergens te vinden. Nu kreeg ik te horen dat hij misschien morgen zou binnenkomen.

    Ik houd het echter wel bij de PC versie, dat speelt gewoon ff net wat lekkerder. :cool: Morgen maar ff kijken of hij dan ergens te vinden is.
     
  3. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    PC versie was vandaag in ieder geval al te krijgen bij de music store... dus dat moet geen probleem zijn... maarre... op de xbox???

    Hoe zou dat trouwens uberhaupt iets met san andreas te maken kunnen hebben???
     
  4. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    bah. op pc speelde ie lekkerder dan op je box,ik raad je aan om pc versie te kopen,daar issie de bom :)
     
  5. (T)r@cer

    (T)r@cer X-box owner

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het niet nagezocht, dus weet niet of het maar is, maar bij Dimension Plus hoorde ik dat Flatout van dezelfde uitgever is als GTA: San Andreas en dat de uitgever door de enorme vraag naar San Andreas daar de voorkeur aan gaf. Flatout werd dus een paar dagen uitgesteld.
     
  6. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet hoe ze er bij komen maar Flatout wordt uitgegeven door Empire en niet door Rockstar,trouwens ik heb hem verleden week bij Play besteld verwacht hem een deze dagen.
     
  7. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb de mijne afgelopen vrijdag bij GC besteld, had um vanmiddag binnen. Voor de XBOX bedoel ik dan. *)
     
  8. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem vandaag bij de media markt gekocht. Vind hem wel grappig maar niet echt tof.
     
  9. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    nah boeie tog geen leuk spel. check wat pu t geeft. zooo laaag
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Afgaan op het cijfer dat de PU geeft. Verstandig... :{
     
  11. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een enorm tof spel met aparte leuke modes. Echt de hele auto kan stuk en alles op de baan kan je slopen.

    Ik heb 'm op de Playstation 2. Gewoon kopen dus!
     
  12. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Als ie goedkoper word wel ja *)
     
  13. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm jongens... laat ik in ieder geval zeggen.... ik heb m nu een pooske en hijs echt goed hoor.

    Sommige dingen lijken een beetje snel afgemaakt (paar functies te weinig op live). En dat van die waas heb ik nog niks van gemerkt... Ik vind m echt geweldig..

    Eindelijk een goede racer die niet te snel is maar waar je wel het gevoel hebt dat je vooruit komt. Echt alles kan kapot. De bonus modes zijn hilarisch. De mensen die het op live spelen (al is het moeilijk een game te vinden) zijn leuk.

    Ik snap echt niet waarom deze game zo weinig aandacht krijgt! Het is geweldig om op een arcade/rally/demolition derby stijl in oude bakken te racen.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hm,

    Ik heb hem nu een week ofzo en ik moet zeggen dat ik het allemaal niet zo goed weet hoor. Ik vind hem eigenlijk een beetje saai om het zo maar te zeggen. Ik had er hoge verwachtingen van vooraf maar het is me een beetje tegengevallen eigenlijk. Het is imo allemaal een beetje te weinig verrassend en spectaculair. Jammer...
     
  15. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou jij balen als je een 7 krijgt voor een rapport???
    _0/ Lul toch niet zo slap man!

    Een review is en blijft een mening....

    Ik vind het spel super en vooral de ragdoll sports. Ik heb al vele avonden bij een maatje zitten gamen en alleen maar high jump doen, blijft geweldig!!
     
  16. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wanneer flat out 2 uit komt:confused:
     
  17. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    9 juni.
     
  18. Commander_Vos

    Commander_Vos Star Wars owns

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    *) 9 juni mijn verjaardag!*)
     
  19. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze al vast gefeliciteerd ;)
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm, misschien dat ik FlatOut ooit nog eens haal. Hou wel van die deinende Amerikaanse... auto's. Is de besturing echt zo deinerig à la Driver? Zou er leuk zijn.
     

Deel Deze Pagina