1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Huxley

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 21 aug 2005.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb een beslissing genomen. Het kan me niet schelen hoe vet Huxley gaat worden, maar als ik er maandelijks voor moet gaan betalen dan laat ik um aan me voorbij schieten. Keuze genoeg aan games voor mij :)
     
  2. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm... Ik heb een enorme gamescollectie en er komen nog hele mooie titels uit... Ik ben in principe wel geïnteresseerd in Huxley... Meer dan in Final Fantasy XI die zojuist is verschenen... Huxley is mijns inziens next-gen en Final Fantasy XI is misschien wel leuk, maar zeer gedateerd... Ik vond zelf FF VII de beste zoals eigenlijk iedereen dat over het algemeen vindt...

    Toch ben ik eventueel (met nadruk op eventueel) bereid om abonnements geld te betalen voor Huxley als dat gevraagd wordt... Ik zal daar wel goed over nadenken en ik wil alleen betalen als ik dat aan Microsoft zelf moet doen... Het wordt me veel te veel een administratie om bij te gaan houden welke abonnementen ik allemaal heb lopen, ik ben daar eigenlijk een beetje allergisch voor... Maar hoe het ook zij, mocht World of Warcraft op de 360 komen zal ik ook de overweging maken om eventueel een abonnement te nemen op het kunnen spelen van die game... Maar ik blijf het eigenlijk van de zotten vinden dat je maandelijks zoveel geld moet gaan betalen voor één enkel spel... Ik ga er in ieder geval geen gewoonte van maken en wellicht begin ik er zelfs helemaal niet aan... Dan zeg ik gewoon dag met het handje naar Huxley... _0/
     
  3. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    *ik zwaai ff mee*

    _0/ _0/ _0/ ik koop sowieso geen spellen waarvoor je maandelijks moet betalen _0/ _0/ _0/
     
  4. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    WoW is het enige spel waar ik dit bij doe, maar je moet ook wel met een heel vet spel komen wil ik er 13 euro per maand aan gaan betalen.
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Startpost ge-edit met nieuwe info wat betreft Huxley :)
    Voor mij is de doorslaggevende vraag die bepaalt of ik de game wel of niet ga halen helaas al beantwoord....er moet een maandelijks bedrag worden betaalt om de game te kunnen spelen. Huxley gaat hierbij aan mijn neus voorbij, maar voor de rest van jullie die hun interesse nog niet verloren hebben zou ik zeggen lees het ff door :+
     
  6. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed gedaan Zero Mooie startpost ;)
    Oke we moeten maar afwachten want ik hoop het zo erg dat ze nog niet helemaal een besluit hebben geplaatst over de maandelijkse betaling want daar ben ik namelijk ook niet zo voor.
    verder ja ik hoop dat ze op de e3 wel wat aandacht trekken met Huxley! ;)
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar heb je een heel goed punt paradox! Maar bij mij zit het als volgt, ik heb op het moment veel tijd om te gamen. Maar binnekort als ik vast werk ga hebben(moet opleiding eerst doen enzo) dan ga ik nog maar heel weinig tijd hebben om te gamen. En met huxley moet je echt veel tijd in de game steken, plus nog eens betalen, tja, dan heb je misschien wel gelijk, misschien dat ik hem dan ook voorbij laat gaan... En dan ga ik waarschijnlijk ook minder tijd hebben om geconcentreerd online te gamen. Tja wat kan ik zeggen, gamen is een coole hobby, maar neemt verdomd veel tijd in beslag:D!
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Erg lastige keuze, maar als ik zie hoeveel tijd ik nu heb om te gamen (nagenoeg niet) dan denk ik niet dat ik geld moet gaan weggooien aan Huxley. Echt jammer want hij lijkt me echt heel gaaf.
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, ik vind het ook jammer. Lijkt me een erg vette game, maar helaas niet waard om extra voor te betalen.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Mocht WoW (+ uitbreiding) naar de Xbox 360 toe komen, dan wil ik eventueel een abo nog overwegen. Bij elk ander spel nog zeker niet (of het moet wel heeeel vet zijn). Ik bedoel maar, je betaalt al internet, je betaalt ook voor Xbox Live en dan moet je ook nog een abo voor het spel gaan betalen? Beetje teveel voor het goede voor mij.
     
  11. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik d8 dat WoW niet naar de 360 kwam. Dat leek me ook wel logisch, want ik heb het gespeelt op de pc en je moet best veel knopjes gebruiken. Dan denk ik wel hoe the hell verwerk je dat in de controller.
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    USB toetsenbord + muis ? :)
     
  13. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel erg veel geld per maand, zoveel game ik nu ook weer niet, en er zijn genoeg gratis spellen die ook erg goed zijn.
     
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    zoo gratis spellen? die winkel wil ik ook wel eens een bezoekje geven ^^
    :D
     
  15. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    lol hij bedoelt geen maandelijks bedrag :p maar oke verder huxley wordt eerst op de pc uitgebracht en dan op de xbox 360.
     
  16. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    jammer. deze game ga ik ook aan me voorbij laten gaan :mad::mad: :'-(

    @arnie666
    Ik weet, dolde maar wat jo ;)
     
  17. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarvoor laat jij hem aan jou voorbij gaan?: :eek: wou net zo graag met je online als ik hem ga kopen ( Ik weet het ook niet ivm met maandelijkse bedrag ik wist ook wel dat je dolde :p )
     
  18. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga hem niet kopen als er maadnelijkse betaling moet doen
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    als ie er is koop ik hem :)
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan ga je waarschijnlijk niet meer veel te zien zijn hier8) , ben je verslaafd aan huxley mhoehahaahaha:p
     

Deel Deze Pagina