hey mijn orginele headset is kapot nu wil ik een nieuwe zijn er al andere headsets te koop behalve die van M$ die zomaar kapot gaan...
Nou ik denk dat deze wel wat beter is dan die van Microsoft, lees dit maar eens.. Product Features: * Adjustable Microphone for optimum sound quality. * Volume Control and Mute Switch allows for unprecedented communication flexibility. * Noise-Cancelling Microphone for improved game response to voice commands. * Crisp and clear voice communication between players. * Lightweight, over-the-head design enabling comfortable during sustained play. * Headset plugs directly into the Neo Se Controller.
is die draadloos?? want elke x is het draadje kapot bij mijn headset. en is die alleen voor die neo se controller??
Volgens mij niet draadloos, en ik denk dat je hem ook wel op de normale xbox360 kan aansluiten EN ook op de neo se controller
Jongen, wat wil je dan, met enorme adapter op je kop zitten?? dan heb je meteen een hernia van het gewicht op de ene kant van je bakkes..
ohh daar zag ik ze niet kan zijn dat ze uitverkocht waren ofzo zal het wel in de gaten houden geen anderen winkels...
je kan iedere 'telefoon headset' in je x360 controller pluggen. dus ik zou zeggen, ga naar de winkel en test er een
ja, je kan hem dan alleen niet harder en zachter zetten + niet aan en uit maar je kan hem er zo in steken en hij werkt