haha COOL ik heb de game nu uitgespeeld zo'n beetje maar ik zou dat dan idd wel willen doen, kan dat dan ook als je niet onzichtbaar bent??? of heb je dan meteen zo'n Imperial Guard aan je reet hangen??? zou idd wel gaaf zijn als dat niet zou zijn want dan kan je teminste lekker centen verdienen die je dan vervolgens weer kan uitgeven aan die behoorlijk dure huizen in Oblivion.....
zonder onzichtbaar te worden heb je meteen een guard aan je reet je die staan namelijk bij de poort 10 meter achter je.
als je de gaurd achter je aan krijgt, heb je een bounty van 50, en volgens mij hou je het gejatte geld gewoon
Nope, als je gepakt wordt dan ben je het geld ook kwijt. Je zou het dus echt met onzichtbaarheid moeten doen.
ja....zou ook wel heel makkelijk zijn anders... Maargoed, ik heb nu ongeloofelijk veel geld door gewoon elke grot of mijn (wat dan ook) binnen te gaan en voor een vermogen aan dingen mee te nemen en te verpatsen in de steden. Is eerlijk, leuk en zeer effectief
De shrine of meridia ligt ten noord-westen van Skingrad. Als opdracht moet je een necromancer cave uitkuisen genaamd 'Howling Cave' ten zuid-oosten van Skingrad. Er zitten 4 necromancers met elk 220-250 potions bij zich. Als je die allemaal verkoopt bij Jensine heb je 24000 gold verdient...
119 strength: 99 strength + Gauntlets of Brutality: fortify strength 10 pts + Ring of Perfection: fortify strength 10 pts
okay al zou ik in men blote kont ongewapend de grot in wandelen kan ik nog steeds niet alles mee nemen ach ik train nog wel ff door.
Als je in de arena tegen 3 minotaur lords gaat vechten heb je ook gelijk 3200 ongeveer, alleen jammer dat dat maar eens per week kan. Ik heb nu trouwens uber veel geld dat ik niet eens weet wat ik er mee moet doen, ik heb het duurste paard, 2 huizen, dikke equipment en een hele hoop coole items met een totale waarde van 200.000+
Waar verkopen jullie trouwens de items? Allemaal in imp city? Of zijn er nog (gemakkelijkere) andere plaatsen?
Is er niet een verkoper die heel veel geld heeft? Het is altijd zo irritant als je je spullen niet kan verkopen (of heel laag).
Ik kan altijd al me spullen verkopen. Want als ik iets verkoop blijft de verkoper hetzelfde aantal geld houden, is dit een bug ofzo bij mij. Als dat zo is ben ik er btw wel blij mee