Unreal C. En Splintercell Geen 60hz?!

Discussie in 'Algemeen' gestart door gambit, 28 nov 2002.

  1. gambit

    gambit Blizzard

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ze gister beide gekocht en kwam er dus achter dat ze geen
    van twee 60hz ondersteunen.
    Splinter cell loopt goed maar Unreal C. had zeker 60hz support
    moeten hebben , die framerate in U.C weet niet wat hij wil .
    Zo te zien weet hij de framerate op "geen" moment op 1 bepaalde snelheid te houden( wisseld heel erg), verder strak spel maar wel irritant.
    Iemand anders ook opgevallen?:confused:
     
  2. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    bekend probleem van uc ja.
     
  3. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Heheee, eindelijk iemand anders die het ook is opgevallen. Dat bij SC heb ik dus ook. Heeft volgens mij iets te maken met Xboxlive of zo, dat iedereen die daar gebruik van maakt dezelfde frequentie moet gebruiken.
     
  4. Mark

    Mark aLive!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet geheel onlogisch dat ze het allebei hebben, aangezien Splinter Cell de Unreal engine gebruikt.
     

Deel Deze Pagina