Xbox 360 harde krak geluid!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door EgYoWns, 17 apr 2006.

1. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
  2. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn theorie dat microsoft voor de lol elke 360 een ander geluid laat maken. Ik heb nu bij mezelf en een aantal vrienden een stuk of 6 xboxen gehoord en nog geen 2 gevonden die het zelfde klonken :eek:
    de een piept bij het het aanzetten, de andere klikken, ratelen, bliepen, zoemen of zijn helemaal stil.
    Die van mij heeft BTW ook zo'n kroink geluid als in het filmpje. Verder geen nadelige gevolgen :cool:

3. bubu

bubu Guest

lol die gast die zegt 2 maanden tog.. ik heb ook eens mijn 360 opgestuurd heeft 3 dagen geduurd en ik had een nieuwe gekregen :/

4. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar het valt gewoon niet op alleen als je erop let.

5. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Hej, als ik jou was zou ik maar eens goed nadenken. ik heb namelijk ook een tijdje met een "krakende'' xbox gezeten. ik dacht, ach hell, die doet het nog wel. maja, maandje later heeleeemaaal verrot.
    bij mij duurde het 1 week, en hij deed et weer perfect.

zoals hier luidt:
    "Beter voorkomen, dan genezen"

Proost :9

6. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
  7. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    mijn oude xbox maakt ook afentoe een hard krakend geluid, heel vreemd is dat

8. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    als die het net aan heeft gedaan Alisum.

9. Bountyspot

Bountyspot Just for Fun

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het soms als ik schakel tussen de game doormiddel van de X-button!

10. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ben ook mijn derde 360 toe, maar duurde elke keer langer dan 1 week om precies te zijn ca. 10 werkdagen, heb je er een weekend tussen zitten dan kan het dus zo oplopen tot 14 dagen.....en da's mooi klote...ik heb in totaaal 1 maand zonder gezeten....want de tweede die ze opstuurde was meteen dood bij aankomst, kon dus gelijk weer terug......:confused:

11. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn erg snel hiermee, ik heb ook een paar x een defecte doos gehad maar de service zelf is prima in orde.

12. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    LOL, bij mij duurt het nooit meer dan 3 dagen en ben ook al aan mijn derde toe. Vreemd dat er verschil is per regio:confused: _0/

dat kan nooit metaal zijn dat uitzet binnen 2 seconden, het is gewoon de laser-unit

Laatst bewerkt: 21 apr 2006
  13. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
  14. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    Me to, eerst 3 dagen daarna een week, toen weer 3 dagen. heeft temaken met de voorraad refurbished-stock.

15. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Je hebt toch iets van 3 jaar garantie toch? of was het 2 op de 360 en 3 op de hardware?

16. Rutger98

Rutger98 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de 360 -> is toch de hardware 8)

17. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    en daar heb je 2 jaar op in europa

18. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe zit die garantie dan als je een 360 koopt bij neckermann. Je krijgt een jaar garantie bij neckermann. En bij MS 2 jaar.

Dus in feite lopen die garanties langs elkaar heen. Als je 360 kapot gaat kun je dus naar neckermann of naar MS? Beetje vreemd.

19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een 2e handse 360 terug, maar hij doet het eigenlijk beter! hij maakt een minder hard geluid, terwijl ik nu een oude dvd speler erin heb zitten (in mijn orginele 360 zat de nieuwe versie) alleen hoor ik als dicht gaat en als hij dan helemaal diecht is geschoven, ook een soort klikje! ik denk gewoon dat dat hoort bij de oudere versie van de dvd drive.

Deel Deze Pagina