splinter cell niet alleen op de xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door nelis1980, 27 nov 2002.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    ik ben het eens met cyber!

2. soylent

soylent Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet hebben wij ook een voordeel boven de GC owners nl. dat als op de GC SC uitkomt wij allang extra's hebben kunnen downloaden. Mits ze nog geen Live achtige versie op de GC hebben tegen die tijd.

Maar ik loop er zelf ook over na te denken om volgend jaar een GC erbij te kopen alleen voor Metroid Prime.

grtz

3. Dinand

Dinand Haags Kwartiertje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het eens met fallout, ik wil ook Resident Evil 4 en Vice City op mijn Xbox spelen maar Nintendo en Sony zijn slim genoeg om die titels exclusief te houden, waarom kan Microsoft niet hetzelfde doen met toptitels als SC. Ik bedoel zo dwing je als het ware mensen om een Xbox te kopen i.p.v. af te wachten totdat die spel op hun console komt.

Laatst bewerkt: 28 nov 2002
  4. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Waarom noemen ze zulke games Xbox Exclusive als ze toch over een aantal maanden op andere consoles komen?? beetje stom....

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Eigenlijk zouden we een petitie moeten maken aan MS dat we SC echt exclusief willen. :{

6. can-o

can-o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ms dat met sc ook wel heeft geprobeerd, maar ubisoft zal er wel niet aangewild hebben. maar kijk naar halo en rare: ms doet wel zijn best voor exclusives.

7. houtbakker

houtbakker Console addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Het leukste is eigenlijk dat eidereen op elke console alle titels kan spelen. Het is wel zo dat het wel leuk blijft als een paar titels exclusief voor een console blijven, dat heeft zijn charme. Voor de x-box is dat bijvoorbeeld Halo, doa3, uc en was sc. Als je dan hoort dat dat niet doorgaat vind ik dat toch wel jammer.

8. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    MS heeft tot 31-12-2002 de tijd om hem exclusief op te kopen.
    Hetgeen wat ik begrepen had is dat ze af wilde wachten hoe de reacties en de verkoop waren.

Zolang UBISOFT geen officiele mededelingen heeft gedaan over het uitbrengen van SC op de GC, heeft MS nog alle rechten om console-exclusief te kopen.

9. Dinand

Dinand Haags Kwartiertje

Leuk Bevonden:
    0
    Wel vreemd dan dat Nintendo Capcom wel zover kan krijgen om exclusieve games te maken en hetzelfde geldt voor Sony als het gaat om Rockstar and Eidos maar Mircorsoft dit niet kan regelen met Ubisoft.

Gamecube trolls lachen mij uit vanwege het feit dat ik een Gamecube moet kopen om straks RE4 te spelen terwijl zij geen Xbox hoeven te kopen om SC te spelen.

Goede exclusieve spellen is volgens mij heel belangrijk om consoles te verkopen.

10. Yahiko

Yahiko gamed.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Boeiend het gata erom dat het spel het beste is op de xbox en Xbox Live ondersteunt bij de ps2 moet je voor de online dingen een extra abbo nemen

11. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je xbox live wil moet je ook een xtra abbo hebben maat;)

12. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GTA Vice City moet naar de XBOX komen GVD!!!
    Als beloning terug

13. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
  14. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    er staat Q1 2003 dat is dus binnen 4 maanden. Volgens mij snapt nintendo niet wat xbox exclusive voor 6 maanden betekend

15. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij is nog niet door Ubisoft officieel aangekondigd of wel?

16. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    die 6 maanden zijn al aan het lopen hoor, die beginnen niet van de release af
    SC is exclusief tot het einde van het jaar... dan mag ie ook op de anderen komen
    dus best mogelijk dat ie op de GC is over 4 mnd

Deel Deze Pagina