Splinter Cell problems:P

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dannyb), 27 nov 2002.

1. Dannyb)

Dannyb) advanced poster

Leuk Bevonden:
    0
    hey,
    ik heb nu splinter cell al een hele dag maar ik loop maar te zoeken bij missie 3 "defence Ministry " hoe ik nou bij de extraction point kom :p waar moet ik heen help me!:confused:

2. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    als jij zegt hoe ik langs de koks kom hlp ik jou :D

3. Die koks die moet je gewoon neerslaan. Ik heb er eerst een gegijzeld met een gun op zijn hoofd. Echt cool, als je dan op x drukt kan je ook gewoon mikken en zo die gast in pak neerschieten.

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb het ietsje anders gedaan. Eerst ff wachten tot die guard weg is, dan voorzichtig langs die ene kok sneaken, daarna de achterste kok neerslaan, en dan snel die andere ook. Maar als je niet snel genoeg bent slaan ze alarm, dus heel gauw achter elkaar. En dan in de koelcel neerleggen en het licht uitdoen, gne gne gne }:]

5. TeiZ

Leuk Bevonden:
    0
    hehe geil geil

Wel kut, ben nu in de tuin zonder kogels...ach we komen er wel

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nu zit ik vast een stukje verderop. Als je de lift naar boven neemt, kom je in een kamer met 2 keypads. Hoe krijg je die in godsnaam open?? Ik kom er maar niet achter. Wie weet het?

7. TeiZ

Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je die gang met 2 keypads? als je met de lift naar boven bent gegaan? want goddamn ik heb die codes niet en kan ze ook niet vinden, misschien dat ik meer teru in de missie een computer vergeten ben te hacken

8. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

jullie hebben het spel 1 dag en gaan nu al zitten vragen hoe je ergens voorbij moeten komen :confused: zonde man....zelf 8er komen is toch veel koeler of niet?

spel is wel :9 trouwens heb em ook vandaag gehaald

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb m al. Je moet gewoon achter die vent aan sneaken door de deur heen, maar m dus niet uitschakelen. Je hebt dus helemaal geen codes nodig.

10. TeiZ

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em ook, via een ventilatie schacht, op 2 manieren te doen dus i guess

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Cewl! Daarom is dit ook zo'n vet spel! :cool:

12. TeiZ

Leuk Bevonden:
    0
    8)

Laatst bewerkt: 28 nov 2002
  13. TeiZ

Leuk Bevonden:
    0
    ben jij heeel toevallig bij het raam met abseilen zonder ammo?

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ben ik al voorbij. Heb net het level klaar, yes! :) Die wordt moeilijk zonder ammo. Maar je kunt ammo vinden in dat opslagkamertje met de trap naar het dak. Daarmee moet het wel lukken denk ik.

15. TeiZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja haha Hebben we net ontdekt, in ieder geval nog bedankt, voor de adviezen op dit late tijdstip ;)

16. Alanson

Alanson PS2 raper

Leuk Bevonden:
    0
    Als de guard er doorheen is geweest en de deur dicht is, check de keypad met je thermal vision :)

17. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /// MISSION SPOILER!

Deze missie kan veel cooler ;). Zodra je uit de lift komt, meteen links, deur picken voordat de gaurd komt om zijn rondje te maken. Haal de stick uit de pc, en ga op het bureau staan, jump de ventilatieschacht in (de kant die naar de gang leidt, niet naar de kantine). daar achter de troep verbergen en rustig de camera uitnemen. Dan de deur net na de troep picken en in die kamer de ladder het dak op. Op het dak is een mooi schoorsteentje, rappel en loop tot net boven het raam, dan een sprong maken voorbij het raam en daar rustig mikken voor een headshot op de gaurd in de kamer. De kamer in, raap de granaat op bij de gaurd en check de computers, dan ga je terug naar het net kapot geschoten raam en ga je aan de buitenkant aan het randje hangen. De gaurds lopen de kamer in en vinden je niet, als ze weer weg zijn terug de kamer in en weer de computer gebruiken, dan gewoon naar links de kamer uitsneaken, zorg dat je niet in iemand zicht zit natuurlijk, als je net om de bocht gaat herken zie je dat de jamed deur nu open is. Hier naar beneden en dan is het nog maar een klein stukje ;)

18. Dannyb)

Dannyb) advanced poster

Leuk Bevonden:
    0
    jajaja

dat heb ik allemaal gedaan ik ben ook naar binnen gesniekt bij zon guard maar nu moet ik terug:p naar de extraction point dus en die ken ik ff niet vinden :) wat moet ik nu doen?:p

19. Dannyb)

Dannyb) advanced poster

Leuk Bevonden:
    0
    dit bedoel ik eigenlijk":p

waar moetj e heen na die jamed deur :p

20. Ik zit nu in dat 2e level, eerst komen er 2 guards uit eeen lift en ik ben met die lift omhoog gegaan. Dan zijn er 2 deuren waar je een code in moet tikken. Weet iemand mischien hoe ik aan die code kan komen of wat die code is???

Deel Deze Pagina