Opstart probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door woolyonline, 21 apr 2006.

1. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vanavond bij mijn neefje, en ik moest na instaleren van een programma de pc herstarten, wat gebeurt mij weer bij een anders... is hij in windows laad hij de start balk niet en wil haar maar niets doen, zelfs ctrl alt del doet niet. Nu wou ik wel 1 keer in veilige modus maar toen ik weer normaal probeerde had ik het zelfde probleem, hij wou gewoon niet laden, ik kon niets. Weet iemand wat ik kan doen?

greetz wooly

2. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Een oud herstelpunt proberen te pakken in veilige modus, volgens mij heb je wat problemen met je drivers, aangezien je net een programma geinstalleerd hebt, en hij vastslaat op het moment dat hij drivers behoort te laden..

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. En als dat niet werkt moet je in veilige modus de net geinstalleerde software er is af gooien en dan proberen of hij 't normaal wel doet.

Let btw ff op je spelling, want het is redelijk onbegrijpbaar.

4. Rabbit-T

Rabbit-T Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oeii ik heb dat 2 keer gehad en toen zat er een worm in mijn pc... snif snif weg pc maarja ik zou even goed alles na checken en anders zou je windows er opnieuw op moete zette..

5. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Idd mijn spelling zuigt, had dan laatst ook voor een nederlands tentamen 4.2 aftrek op mijn betoog wegens spelfouten. Nou was dit eerder ook wel een beetje snel snel getypt.
    Maar ik ga vanmiddag wel even wat proberen. Ik zou wel even verslag uitbrengen. Wat wel een probleem is dat sommige mensen windows systeem herstel niet hebben geactiveerd, of dat bij mijn neefje zo is weet ik niet, daar moet ik vanmiddag maar achter komen.

greetz wooly

Deel Deze Pagina