Oblivion "Specifieke Gevallen" Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 6 apr 2006.

  1. Tomh.

    Tomh. Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik Sancre Tor open krijg? Is een fort westelijk van Bruma ergens, buiten waren best sterke vijanden (ik kwam een paar lichs, gloom wraiths en skeleton champions tegen) en wou vervolgens naar binnen gaan maar dan krijg je een pop-upje dat het afgesloten is op bevel van iemand van de Blades, en dat je een sleutel nodig hebt. Bij de blades kan ik er verder geen info over krijgen.

    Misschien is het een quest maar zo ja heeft iemand hem al gedaan? Het is het grootste fort dat ik tot nu toe heb gezien (ofja, fort ruine) . Ben echt benieuwd naar de binnenkant en waarom ie afgesloten is (deed me beetje denken aan de balrog in de mijnen van moria - verhaal zeg maar :p ) .

    Volgens google is Sancre Tor dan ook nog eens een gevangenis geweest.. ? Iemand?
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Jep, het is voor de main quest. Later moet je daar de armor van de emperor ophalen.
     
  3. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    spoiler:mad:
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dat krijg je als je op het forum zit in plaats van het spel eerst speelt
     
  5. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    kvind de side quests nou eenmaal leuker dan de main quest he
     
  6. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mn magie wapens/staffs zijn leeg weet iemand hoe ik die kan opladen. ik weet dat et met die stenen kan maar is er ook een andere manier? thanks anyways
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja sommige gasten in de mage guild kunnen ze op laden. Bij recharge;)
     
  8. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    ow ja thanks kheb et gevonde wel verrekes duur maargoed :)

    als ik bij mn skills kijk (strenght wilpower speed endurance etc) staat als enige bij mij Luck in het rood en dies dan ook veel lager als de andere. is dat tijdelijk door een spreuk ofzo>?
     
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.861
    Leuk Bevonden:
    9.247
    kan je bij je magic tab bij active effects zien
     
  10. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja bij mij staat resist fire en resist frost, nix negatiefs, maar beinvloedt dat dan mijn luck?

    kan ik dat ook weghalen op een of andere manier?
     
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.861
    Leuk Bevonden:
    9.247
    kerk al geprobeerd?
     
  12. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    ah bedankt man
     
  13. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    weer vraagje :) komen er na een tijdje nieuwe goederen te liggen in de winkels die ik heb leeggeroofd? of blijven ze leeg?
     
  14. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat gebeurt maar ga er maar niet op wachtten. De winkels krijgen nieuwe shipment in verhouding tot je level. Bijvoorbeeld vanaf niveau 10 krijgen de wapen winkels ook chainmail in de stock. Dan krijgen ze ook meteen terug wat jij hebt gejat. Dat gebeurt ongeveer tot level 20 a 30 en dan moet je telkens een maand wachtten geloof ik. Als je gearresteerd wordt en het spul wordt in beslag genomen komt het op den duur ook weer terug
     
  15. NeVerDown

    NeVerDown Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had quest gedaan met draconian madstone ofzo voor zo'n count en toen kreeg ik ring of vipereye maar als ik die nu (tijdje later) probeer te equippen staat er: you canno equip this enchanted item rite now) maar als ik kijk zit die ring wel aan mn hand en er staat bij active effects ook fortify magicka (of net wat ) [enchanting ring of vipereye] maar hoe kan ik die dan equipen of unequipen?

    dit ook:
    ik had van dark brotherhood teineeva quest gekregen dat ik in bogwater een argorian moet vermoorden.. maar ik deed dus die purification quest en nu is die teineeva dood. toen wilde(wou?) ik die quest van teineeva proberen om te kijken wat er zou gebeuren dus ik heb dat hart maar nu kan ik dus dat hart niet aan teinieva geven.. wat moet ik nu doen?
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik denk een oudere save laden.. :eek:
     
  17. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    "order of the virtous blood"

    hey gaste ik zit bij deze quest vast. je moet een huis onderzoeken om er achter te komen waar een vampier (roland jenskins) verblijft maar ik krijg nix gevonden. ik heb zijn hele huis doorzocht maar helemaal nix. heeft iemand deze quest gedaan en weet diegene misschien waar ik moet zoeken>?
     
  18. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Er ligt op het ronde tafeltje (voor je als je de deur binnenkomt) een boek, daarop een klein briefje :)
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Als je een winkel 's nachts leegrooft en ook nog eens sneakt, blijven de guards dan zien dat je gestolen goederen hebt en loopt je bounty dan wel op (waar zie je die overigens?). Ik kom er niet helemaal achter wanneer ik wel en wanneer ik niet iets ongemerkt kan stelen. |:-
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Als dat 'oog' / sneak icon donker blijft ben je ongezien en zou je het normaal kunnen stelen zonder iemand je opmerkt, is het daarentegen opgelicht dan word je wellicht betrapt. Ik weet niet helemaal zeker of je nooit kan betrapt worden als het icon donker is sinds ik altijd een 100% chameleon spreuk gebruik als ik iets wil stelen, maar ik denk het wel.

    Je bounty kan je steeds zien op de laatste tab van je stats. Zolang je geen bounty hebt mag je zoveel gestolen spul bijhebben als je wil en met guards praten, maar eenmaal je een bounty hebt nemen ze alle gestolen spullen af die je bijhebt, en niet enkel degene waar ze je mee betrapt hebben toen je ze aan het stelen was.
     

Deel Deze Pagina