Banner met geluid

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Benneke, 22 apr 2006.

1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Banners met geluid vind ik persoonlijk een van de meest irritante dingen die je op internet tegen kunt komen. Je gaat er met de muis overheen en je krijgt een of ander geluid te horen. De een nog irritanter dan de ander.

En nu heeft xbw er ook een.....:{

Dat er banners op de site staan die betrekking hebben op de xbox en de xbox360 vind ik prima. Maar maak er dan geen irritante banners met geluid van (ook nog eens een stom geluid).

2. Victor

Victor Guest

Maar Mirikje heeft ook brood nodig.

3. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    uuuh, je hoeft er niet met je muis op te staan hoor?? beetje gezeur dit

4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    klopt, maar als je het per ongeluk doet is het wel vervelend.
    maarja, van mij hoeft ie niet weg, ik overleef die ene seconde wel wanneer ik dan gejuich hoor denk ik.

5. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    gewoon je ogen dichtdoen dan en je inbeelden dat er allemaal mensen je toejuichen.. beetje fantasie gebruiken is altijd leuk.

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Als het dan nog realistisch geluid was, en niet dat geluid dat op de SNES nog niet zou staan.

7. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mjah, Xboxworld heeft ook geld nodig om het te onderhouden. Je moet dan niet met je muis erover gaan, dan is er niks aan de hand. Stel je voor dat het een banner was die elke keer als je refreshde automatisch overnieuw dat geluidje afspeelde. :D

8. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had het niet eens in de gaten totdat ik deze thread zag, ik kom daar niet eens in de buurt met m'n muis :+

9. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Hey, wel Xboxworld een beetje support geven hea. :mad:

10. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef geen hooligans door mijn muziek heen te horen waneer ik iets in mijn adresbalk wil klikken.

11. FabianNL

FabianNL Guest

oplossing is zo simpel allemaal.... gebruik een advertentie-killer... klaar...
    wonderbaarlijk dat zo veel mensen dat nog steeds niet hebben terwijl het echt perfect werkt en dan ook nooit meer ergens last van heb!

(heb zelf Firefox icm Adblock)

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Fantastisch:{

Ik vind het ook maar leip. Je ziet het zoiezo wel, en het geluid ervan zelf stelt ook niet veel voor. Alleen maar irritant. Vooral als je muziek aant luisteren bent.

13. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een krijsend kind van 12 dat de microfoon net had uitgevonden, dan voelde ik mee;) :p
    (WoW Leroy anyone? Dan zou ik de hele tijd op die banner blijven staan met m'n muis 8)

14. Ruud

Ruud Guest

En maar janken op het moment dat je moet betalen omdat sites niet meer rond kunnen komen van de reclame-inkomsten.

Sufkop.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ik kan me er iig niet aan storen...
    ik heb er zelfs een keer op geklikt om XBW te steunen :p

16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL ik dacht al, waar komt dat geluid uit m'n speakers opeens vandaan O-)

17. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Zo irritant is 'ie niet.

Banners die openklappen en die je niet meer dicht kunt doen en dus de halve pagina blokkeren èn ook nog 'ns geluid of zelfs een video afspelen, dat is pas erg. Als je geluk hebt opent hij ook nog de advertentie als je hem tevergeefs probeert te sluiten.

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is wel heerlijk als je deze geblokt hebt met Firefox. Dus voor degene die dat nog niet gedaan hebben en deze irritant vinden, download je Ad-block van de firefox site. Tik CRTL+Shift+A en zoek de link met xboxcup en klik op OK.
    Een verademing. ;)

Want dit soort topics zullen er helaas niet voor zorgen dat deze ad weggaat.

Laatst bewerkt: 23 apr 2006
  19. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Is iedereen nou blind ofzo? Net of die Ad's zo verschrikkelijk irritant zijn, hopelijk zeuren degene die de anti-ad gebruiken niet als XBW te duur word om gewoon vrij toegankelijk te houden. :{

20. FabianNL

FabianNL Guest

Rustig maar... En nee, ik zal dan niet gaan janken...

Maar vraagt me wel af of xbw.nl sowieso al betaald krijgt voor alleen het tonen (vaak is het per klik) en of ze anders betaald krijgen naar bezoekersaantal... oftewel: hoe willen ze aantonen dat ik al die advertenties blok?

En je kan toch ook advertenties anders plaatsen die niet irritant zijn? Of een betaald gedeelte introduceren met extra's? Zoveel opties hoor...
    Al is dat gelukkig allemaal niet nodig! Dus zie het probleem eigenlijk sowieso niet eens :)

Deel Deze Pagina